Hvor langt på vei er du nå ?

18+4, har fått synlig mage, og kjenner liv!:) Herlig følelse!:)

Jeg er 15+2, liten baby klump på kvelden, og når jeg ligger på rygg :) har kjent noe jeg tror er spark et par ganger, men enda ikke sånn "ja, der sparka det" følelse. :) gleder meg!

16 uker idag, kjenner noe jeg tror er spark, men veldig vagt. Morkaken er foran, så den demper det jo noe dessverre.. Gleder meg til å kjenne det tydelig hver dag..

18+2, har synlig mage nå, kjent bobler siden uke 17 men tydelig spark nå i helga :)

Idag er jeg 14+2 :-D
Ikke no mage enda mer en liten bilring, men buksene strammer så noe er på gang ihvertfall.
har ikke kjent noe enda, men vet heller ikke hva jeg skal kjenne etter :-P

15+2. Har hatt tydelig gravidmage i noen uker nå.

Tror jeg kjenner litt liv innimellom :)

14+3. Ser heller småfeit ut enn gravid, men en liten kul når jeg ligger. Kjent bevegelse fra uke 11+6, litt nå og da:)

Er 15+5 i dag. Har hatt mage siden uke 11. Dette er nr 3. Har kjent bevegelse i et par uker, men veldig vagt. Men i dag kjente jeg det veldig tydelig, da kjente jeg det utenpå også! Hørte hjertelyd hos jordmor i dag.

17+4, kjenner det når han flytter seg rundt, jeg fødte for litt over et år siden bare så h*n har veldig god plass inni der :p

18+1 idag og har kjent tydelige spark i godt over ei uke :-) deiligste på jord!
Magen har begynt å kommet siste ukene men alle sier det bare ser ut som jeg har spist litt ekstra ;)
Kjenner livmora strekkes godt for tiden, øm på innsiden.
OUL imorgen, kommer ikke til å få sove i kveld <3

14+ 2, har en liten kul nå ☺️ usikker om jeg kjenner noe eller ikke enda:)

17 uker I dag :) har kjent litt små dulting og bevegelser, men tror morkake ligger foran denne gangen å kjenner kun på siden ikke foran.

17+2, ikkje veldi tydelig på meg heller, meine sjøl eg ser meir feit ut enn gravid, men da går seg nok te :) har kjendt noko, mn om da e spark elle ka da e veit eg ikkje xsmile5

Back
Topp