Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er 15+2, liten baby klump på kvelden, og når jeg ligger på rygg har kjent noe jeg tror er spark et par ganger, men enda ikke sånn "ja, der sparka det" følelse. gleder meg!
16 uker idag, kjenner noe jeg tror er spark, men veldig vagt. Morkaken er foran, så den demper det jo noe dessverre.. Gleder meg til å kjenne det tydelig hver dag..
Idag er jeg 14+2 :-D
Ikke no mage enda mer en liten bilring, men buksene strammer så noe er på gang ihvertfall.
har ikke kjent noe enda, men vet heller ikke hva jeg skal kjenne etter
Er 15+5 i dag. Har hatt mage siden uke 11. Dette er nr 3. Har kjent bevegelse i et par uker, men veldig vagt. Men i dag kjente jeg det veldig tydelig, da kjente jeg det utenpå også! Hørte hjertelyd hos jordmor i dag.
18+1 idag og har kjent tydelige spark i godt over ei uke deiligste på jord!
Magen har begynt å kommet siste ukene men alle sier det bare ser ut som jeg har spist litt ekstra
Kjenner livmora strekkes godt for tiden, øm på innsiden.
OUL imorgen, kommer ikke til å få sove i kveld <3
17+2, ikkje veldi tydelig på meg heller, meine sjøl eg ser meir feit ut enn gravid, men da går seg nok te har kjendt noko, mn om da e spark elle ka da e veit eg ikkje