Hvor langt på vei er du nå ?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Hvor langt på vei er du akkurat nå? :)
Har du fått synlig mage?
Har du kjent spark? :)

Jeg har akkurat 16+0 idag :)
Magen har blitt større, men jeg syns ikke det er en tydelig gravid mage, ser bare små feit ut :p
Spark har jeg kjent <3 super herlig :D

16+4 ❤️
Føler magen er blitt litt større, da buksene stranmer mer enn de har gjort :P
Tydelige spark har jeg ikke kjent enda :)

Er akkurat 17+0 i dag :)

Har ikke kjent spark, men i går kjente jeg litt bevegelse :)

Har også fått mage :)

Er 16+2 i dag :)

Har fått mage, og flere har blitt overraska over at jeg ikke er lengre på vei :p

Vet ikke om jeg har kjent liv eller ikke, da jeg er førstegangs og ikke aner hva jeg skal kjenne etter... Selv om jeg et par ganger har tenkt "Oi, kanskje det var en bevegelse" :-p Blir spennende framover :)

15+6 - definitivt synlig mage. Var på tidlig UL og fikk vite at jeg hade morkaka på fremre vegg. Slått meg til ro med å ikke kjenne liv på en god del uke. Dog en del leamus :D :)

17+3 i dag :)

Har stooor mage, ser ut som jeg er mye lengre på vei enn jeg egentlig er. Men så er det tvillinger inni der da, så jeg vet ikke helt hva som er normalen... :p

Kjenner bevegelse hele tiden. Innimellom tydelige spark, men mest at de bare flytter på seg. Kjenner godt hvis den som ligger ytterst flytter seg fra å ligge nede i magen til litt lengre oppe :)

Er 17+3 idag,og kjenner bobler i magen,noen ganger som noen små dult,så artig :D Regner med det han som rører seg inni der,er førstegangs gravid,så alt er hærlig når jeg føler noe inni der :D Magen kom for lenge siden ;)

Jeg er 14+1 :) trur det er liv jeg har kjent og ja har litt mage, men ser vell kanskje bare litt ekstra tykk ut :-P Nå er jeg litt rund fra før også da :-D hehe

Er 14+2. Ifølge jm har livmoren vokst, men har ikke merket noe mage selv enda. Har noen ekstra kg på kroppen, så ser vel bare ekstra tykk ut jeg og de nærmeste ukene :-p Enda ikke kjent liv..

16 uker og synlig mage. Føler meg stor for å være 16 uker! Har kjent spark og bevegelse :-)

18 uker, magen er større enn sist (får kommentarer), har kjent bevegelser i 3 uker og spark utenpå i 1 uke :)

18 uker. ikke spesielt synlig mage, kun om jeg er litt oppblåst.

Kjenner daglig bevegelse, men ikke utenpå enda, har så god polstring ;) :p

16+4 i dag, kjenner det "bobbler" i magen, sambo gleder seg veldig til å kjenne! han kommer løpende når jeg sier at han (gutte baby) sparker. liten kule mage, var nødt til å kjøpe gravid bukser forje uke. de er litt store enda men allt annet er aaaallt for trangt så er bare godt at de sitter litt løst :)

Back
Topp