6+4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble satt tilbake på ul jeg også..men følger fortsatt menstermin siden det er det legene følger frem til oulJa... Rykk tilbake til start siskulle vært 7+1 i dag, målt til 6+0 i går på tul såååå 6+1 da
![]()
I de 2 forrige svangerskapene mine har jeg blitt sett frem og tilbake hveeer ul, så denne gang forholder jeg meg til mens frem til oul 
Det er faktisk et veldig godt tips! Sist svangerskap stemte det alltid på dagen, så er uvant med dette å bli satt fram og tilbake, synes også det er litt rart da jeg har testet etter eggløsning osv. Men man vet jo aldri helt hvor lang tid egget bruker på å tusle seg ned og feste seg da, det kan jo variere litt. Godt å høre om din erfaringBle satt tilbake på ul jeg også..men følger fortsatt menstermin siden det er det legene følger frem til oulI de 2 forrige svangerskapene mine har jeg blitt sett frem og tilbake hveeer ul, så denne gang forholder jeg meg til mens frem til oul
![]()