Hvor langt på vei er du i dag ?

Ja... Rykk tilbake til start si :hilarious: skulle vært 7+1 i dag, målt til 6+0 i går på tul såååå 6+1 da :wacky::hilarious::hilarious::love017
Ble satt tilbake på ul jeg også..men følger fortsatt menstermin siden det er det legene følger frem til oul :angelic: I de 2 forrige svangerskapene mine har jeg blitt sett frem og tilbake hveeer ul, så denne gang forholder jeg meg til mens frem til oul :angelic:

Ble satt tilbake på ul jeg også..men følger fortsatt menstermin siden det er det legene følger frem til oul :angelic: I de 2 forrige svangerskapene mine har jeg blitt sett frem og tilbake hveeer ul, så denne gang forholder jeg meg til mens frem til oul :angelic:
Det er faktisk et veldig godt tips! Sist svangerskap stemte det alltid på dagen, så er uvant med dette å bli satt fram og tilbake, synes også det er litt rart da jeg har testet etter eggløsning osv. Men man vet jo aldri helt hvor lang tid egget bruker på å tusle seg ned og feste seg da, det kan jo variere litt. Godt å høre om din erfaring ❣️❣️

Men da fortsetter jeg med 7+1 da :p :joyful:

4+0 :Heartred Endelig fikk jeg ganske sterk test også :love017

4+1

Back
Topp