Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er helt merkelig.Tenk at man skal bli glad av oppkastjeg jubler ved kvalme og oppkast jeg også, men nå skal jeg innrømme at jeg er litt sliten av det!

Mulig det er et dumt spørsmål, men jeg blir forvirra.
Jeg er 7+0 ifølge menstermin, men jeg tenker det sannsynligvis er 5+0... jeg er ny på dette og akkurat dette synes jeg er veldig forvirrende! Jeg vil jo gjerne se på illustrasjoner av embryoet og å lese om utviklingen underveis når den skjer. Når jeg stillte inn babyverden-appen etter (antatt) unfangelse, så teller den likevel fra mens(7+0). Det er ganske stor forskjell på 5 og 7 uker.
Hva skal jeg egentlig regne ut fra når det kommer til hvor vi er i den faktiske utviklingen?Mulig det er et dumt spørsmål, men jeg blir forvirra.
![]()

En graviditet beregnes fra to uker før unnfangelse, dvs, hvis du tenker at unnfangelsen var for ca. 5 uker siden, er du ca. 7 uker på vei. Alt avhengig av hvor lang din syklus er![]()
Det stemmer bra med syklus heldigvis, ellers hadde jeg sikkert vært enda mer forvirra 
Det stemmer med utviklingenTusen takk! Jeg bare synes det er så rart, for utviklingen kan jo ikke starte før unfangelsen. Så når jeg har lyst å følge utviklingen virker det naturlig i hodet mitt å beregne fra unfangelsen. Men det er sikkert iregna det da på en eller annen måteDet stemmer bra med syklus heldigvis, ellers hadde jeg sikkert vært enda mer forvirra
![]()

Det stemmer med utviklingenPå en av appene jeg har er første uke bilde av kun eggcelle, andre uke eggcelle og sædcelle og tredje uke en utvikler celleklump
Gratulerer med spiren og nyt tiden fremover
![]()
Nå blir det enda mer gøy å følge med videre
Og takk i like måte!