Hvor langt på vei er dere? :)

8+3

Har bare visst dette i 2 uker, men det har vært 2 lange uker. Får smøre seg med tålmodighet :)
Samme her nesten, jeg har visst det i 3 uker i dag, men føles ikke sånn :)

8+0 i dag

6+5 :)

6+4

Jeg og! Har du vært til kontroll enda?
Så koselig :))) Jeg har kun vært på legevakt etter en blødning og jeg målte hcg i går, skal igjen til mandag:) Har legetime hos fastlegen mandag og en jordmortime tirsdag, så da håper jeg jo på å få vite litt mer! Første gang for meg så jeg aner jo ikke hva jeg går til :) Hva med deg? Kontoll?

Så koselig :))) Jeg har kun vært på legevakt etter en blødning og jeg målte hcg i går, skal igjen til mandag:) Har legetime hos fastlegen mandag og en jordmortime tirsdag, så da håper jeg jo på å få vite litt mer! Første gang for meg så jeg aner jo ikke hva jeg går til :) Hva med deg? Kontoll?

Høres ubehagelig ut for nervene :/ Godt du blir fulgt opp ordentlig da :)

Første gang her også. Har ikke kontroll før om 3,5 uker, populær lege for tiden tydeligvis... Har såvidt tenkt på å dra på privat klinikk for tidlig UL for å være sikker på at alt er ok. Men har ikke noen grunn til å tro at det ikke er det så venter bare. Er veldig spent på om termin blir satt frem eller tilbake. Lenge nok å vente til uke 12 fra før av..

Idag er jeg 10+2 :) ikke lenge til uke 12 nå! :)

Høres ubehagelig ut for nervene :/ Godt du blir fulgt opp ordentlig da :)

Første gang her også. Har ikke kontroll før om 3,5 uker, populær lege for tiden tydeligvis... Har såvidt tenkt på å dra på privat klinikk for tidlig UL for å være sikker på at alt er ok. Men har ikke noen grunn til å tro at det ikke er det så venter bare. Er veldig spent på om termin blir satt frem eller tilbake. Lenge nok å vente til uke 12 fra før av..

Ja det må jeg si... kun halvveis til uke12... Det er nesten uutholdelig :)

Ja det må jeg si... kun halvveis til uke12... Det er nesten uutholdelig :)

Ja... Og har jo bare visst om det i knapt tre. Glad jeg dumpa over BV så jeg får ut babysyka her. Synes det er så uvirkelig at jeg klarer så vidt å snakke høyt om det med kjæresten. Må hviske.

Back
Topp