Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10+0 i morgen i følge menstermin. Har ikke hatt stabil syklus siden jeg sluttet på p-piller så den kan jo fort endre seg. Det får jeg vite på mandag kanskje, og jeg gleder meg masse
Samme her nesten, jeg har visst det i 3 uker i dag, men føles ikke sånnHar bare visst dette i 2 uker, men det har vært 2 lange uker. Får smøre seg med tålmodighet
Tusen takkSå spennende, da får du ha masse lykke til til mandag i såfall!
Så koselig )) Jeg har kun vært på legevakt etter en blødning og jeg målte hcg i går, skal igjen til mandag Har legetime hos fastlegen mandag og en jordmortime tirsdag, så da håper jeg jo på å få vite litt mer! Første gang for meg så jeg aner jo ikke hva jeg går til Hva med deg? Kontoll?Jeg og! Har du vært til kontroll enda?
Så koselig )) Jeg har kun vært på legevakt etter en blødning og jeg målte hcg i går, skal igjen til mandag Har legetime hos fastlegen mandag og en jordmortime tirsdag, så da håper jeg jo på å få vite litt mer! Første gang for meg så jeg aner jo ikke hva jeg går til Hva med deg? Kontoll?
Høres ubehagelig ut for nervene :/ Godt du blir fulgt opp ordentlig da
Første gang her også. Har ikke kontroll før om 3,5 uker, populær lege for tiden tydeligvis... Har såvidt tenkt på å dra på privat klinikk for tidlig UL for å være sikker på at alt er ok. Men har ikke noen grunn til å tro at det ikke er det så venter bare. Er veldig spent på om termin blir satt frem eller tilbake. Lenge nok å vente til uke 12 fra før av..
Ja det må jeg si... kun halvveis til uke12... Det er nesten uutholdelig