Hvor langt på veg og hvilke symptomer?

4+6 her og heller lite symptom egentli.. :) hadde ein übersær drøm i natt einaste!:p Ellers tisse eg kanskje litt oftere og slite me treg mage.. Sånne sjarmerande symptom altså! :p
 
7 + 2 i dag :)
Kvalm og oppkast, tett nese, trøtt, skikkelig ømme pupper, stikkinger og hormoner :p alt lukter forferdelig fælt også.

Jeg klager ikke i det heletatt på hvordan jeg har det, for jeg tar det som et godt tegn :)
 
7+1 i dag. Ømme bryster, litt trøttere enn vanlig. Oftere sulten, og greier ikke spise like mye som til vanlig - så har flere små måltider. Ellers merker jeg lite til graviditet. Må ikke tisse om natta, men må veldig på do når jeg våkner på morgenen :)
 
6+1. Kvalm, særlig på ettermiddag og kveld, og særlig når jeg ligger flatt eller er sulten. Økt matlyst. Ømme pupper. Oppblåst i magen. Liten tålmodighet og kort lunte, noen irrasjonelle tanker. Tydelige, sterke drømmer. Trøtt, sov 1-2 timer etter jobb hver dag i uka som var. (Edit: la til noe jeg hadde glemt)
 
Last edited:
5+0,
trøtt, kvalm og vimsete..og oppblåst!:yuck:
 
7+5. Kronisk kvalme og oppblåst å treg mage. Og det er vansklig å sove på natten! (sover ikke på dagtid) De superømme puppene har roet seg heldigvis:p
 
7+6. Varierer veldig fra dag til dag. Jeg er uggen og oppblåst, særlig på kvelden. Er også konstant trøtt og tiltaksløs, håper dette gir seg snart! Har delvis ømme pupper, men ikke like mye som i starten. Og veeeelig opp og ned i humør:wacky: Har også veldig dårlig matlyst, eller... jeg vil ha mat og jeg spiser, men det er ingenting som frister:p
 
5+2 og luktesansen tar av. Hissig som en lemen. Tidvis ømme pupper. Tisser mye om natten. Stikking og div i magen.
 
5+3 i dag. Kortvarige menssmerter som kommer og går, samt ufattelig trøtt. Må hvile hver dag :eek: Ømme pupper/nippler som klør :p
 
Veldig trøtt, kvalm, oppblåst mage, mensmurringer og de siste dagene har jeg fått ekstrem bekkenløsning, og klarer nesten ikke gå:S hva skal jeg gjøre? Er bare 4+6 uker på vei, og syntes det er alt for tidlig med så mange symptomer! Spesielt bekkenløsning!
 
5+3 i dag og har så smått fått kvalmen innomhus... veldig vonde pepper og nippler, sover konstant,tett i nesa og mareritt hver eneste natt siden jeg fant det ut
 
9 uker: kvalm, kvalm, kvalm. Trøtt! Sære matvaner! Tisser ofte. Oppblåst mage.

Mensmurringer og kviser har for det meste gitt seg! :)
 
Back
Topp