Hvor langt på veg og hvilke symptomer?

7+0 i dag!
Veldig ømme bryster. De har blitt tyngre og større!
Strekk i livmor. Veldig trøtt, tørst og oppblåst!
Ingen kvalme enda, heldigvis!

6+4 i dag :)
Uggen hele dagen, veldig sensitiv på lukt..
Ømme bryst, og ikke minst behov for å ha kjøpt større Bh.. Også litt vondt i bekken:) ellers topp:)

5+4 : trøtt, kvalm om morgenen og til å fra resten av dagen.. oppblåst om kveldene, litt stikkinger i livmoren og ømme bryster..

6+3
Insane kvalme
Ganske ømme pupper
Cravings
Luftproblemer

rundt uke 5.
ømme pupper, trøtt og lettere irritert :/

5+3, trøtt, svimler lett, oppblåst og mye luftsmerter, litt småkvalm innimellom og ømme pupper. Og tisser ofte og er tørst hele tiden.

6 + 0. Mensmurringer i magen, ekstremt sulten (lyst på mat HELE tiden..hjelp), veldig ømme pupper, og litt trøttere enn vanlig. Ikke noe kvalme (vil nesten bli "litt" kvalm så jeg ikke har lyst på mat og godteri HELE tiden)

Stikker veldig i magen i dag. Ømme pupper, vondt i hodet (sikkert forde jeg ikke har drukket kaffen min på to dager) tisser flere ganger om natten, sover dårlig og ville drømmer. Også hatt halsbrann og er litt hissig :-p

5+2. Bare murring, trøtthet og termprament

Er usikker på termin men tror jeg er 5+1 eller +2 og jeg har forsterket luktesans, hodepine, konstant sliten, vond rygg, forstoppet, oppblåst og konstant tisser.

4+6 i dag... :)

Veeeldig oppblåst mage, tett i nesa, vonde pupper med synlige blodårer, tisser hele tiden, ikke lyst på kaffe om morgenen, kjennes ut som jeg har en klump i magen :)

Er vell rundt 6 uke ca.
Veldig trøtt, og lettere hissig.. Så blir eg lett rørt og må holde tilbake tårene.. og sånn er eg absolutt ikke til vanlig

6+1: Ømme pupper, trøtt, kvalmetak som kommer i bølger.

7+1 trøtt, ømme store bryster, uggen hvis det går lang tid mellom måltidene. Veldig oppblåst, treg mage. Også gråter jeg flere ganger daglig, Hehe. Ingen stikninger eller mensmurringer den siste uken

6+4
Ømme bryst
Trøtt. Kjempe trøtt.
Mini blære. Tisser konstant.
Litt halsbrann
Humørsvingninger. Kort fra latter til gråt.
Kjenner at det strekker seg litt nederst i magen innimellom. Da blir jeg ofte redd og stivner haha. Hater å være så nervøs for noe jeg har null kontroll over

8+4 i dag. Er veldig kvalm og trøtt hele tiden. Og en del oppblåst. Stikker av og til i puppene men er ikke så øm lenger som jeg var i begynnelsen.

Ja å dette humøret er litt svingene. Blir veldig fort sint og kjenner ofte at tårene presser på.

7+3 i dag.kvalm, ømme bryster og noe trøtt :)Merker egntlig ikke noe forskjell på hormonene da humøret svingte ganske bra fra før ;)

Back
Topp