Hvor langt på veg og hvilke symptomer?

7+2

Jeg er ekstremt trøtt. Spesielt på dagtid. Er oppblåst, på kveldstid ser det ut som om jeg er noen mnd på vei.

I begynnelsen var jeg veldig sulten. Det har heldigvis gått over nå. har heller ikke noe søtsug, men jeg har lyst på carbs, carbs, carbs.

Begynner også å bli veldig hormonell. Hadde nettopp et gråteutbrudd som gjorde at jeg fikk et latterutbrudd! Så jeg gråt og lo og gråt og lo! Stakkars mannen min, han visste ikke hva han skulle gjøre.

6+3, noe ømme bryster, men de er tunge og fylt med synlige blodårer, morgenkvalme med brekkninger og til tider ekstremt trøtt, gjesper konstant:-) veldig oppblåst igjennom hele dagen så det er vanskelig å gjemme bort bollemagen :-)

6+2 veldig humørsvigninger og ekstremt trøtt! Litt kvalme innimellom men kan ikke klage denne gangen i forhold til mine to andre svangerskap

6+2 ømme bryster, litt strekninger i livmoren. Hodepine, svimmel og veldig trøtt. Tisser mye :p

4+4 veldig trøtt, kvalm, blir svimmel og skjelven om jeg ikke spiser ofte nok, ømme pupper og mensmurringer i magen. Kan ikke huske å ha hatt så mange symptomer så tidlig de andre gangene.

Lite bivirkninger her, bare veldig sliten og oppblåst når kvelden kommer:(

4+4: distré (glemmer alt mulig, så vet ikke om jeg har skrevet her før...) trøtt og sliten, men likevel sliter med å komme meg i seng, murringer, bekkenvondt, tørst, våkner om natten for å gå på do, ømme pupper og litt hissig... Mistet matlysten (noe som er kjemperart for var konstant sulten i de andre svangerskapene men tror det bare er litt tidlig) litt kvalm om kveldene.

Merket flere av disse symptomene før positiv test så tenker det er veldig veldig tidlig å merke noe.

Kvalme, tunge og ømme pupper, skikkelig hormontroll, sint, trist og glad gjerne til samme tid.. hehe.. sulten hele tiden og blir mega kvalm om jeg ikke spiser hele tiden :p opp om natta for å tipse... oppblåst!

6+1

Som regel 1-2 runder med menssmerter om dagen. Tyngre og mer fyldige bryster og litt større brystvorter (ikke ømme eller vonde). Fort sliten og trøtt. Litt uggen hvis jeg ikke spiser ca annenhver time, men ikke blitt kvalm enda.

Håper det fortsetter som nå, og ikke blir verre. Dette kan jeg fint leve med! :)

6+5

Trøtt og kan sove leeenge om morgenen og gjerne på ettermiddagen også. Småkvalm utover dagen, spesielt dersom jeg ikke spiser ofte og nok. Er en sånn rar kombinasjon av kvalm og samtidig god matlyst.
Kan også bli svimmel... Innimellom kjenner jeg mensmurringer og "strekkinger" på hver side av magen. Fått litt større bryster, oppblåst i magen og må opp og tisse om natta x flere. I tillegg er jeg mer lettrørt enn før :sad010

7 uker i dag :)
Fryktelig kvalm, og mye oppkast. Klarer ikke å holde på noe jeg drikker og spiser. Puppene er blitt større og jeg er mye sliten

6+3 og må innimellom trykke på puppene for å sjekke om de forsatt er øm:p kvalme, bekken og humørsvinger har jeg ikke lenger! (bankibordet!!)

Jeg har egentlig veldig lite symptomer..men for all del..jeg burde kanskje være glad for at jeg ikke er kvalm osv..
Jeg har mye bekymring for at d skal gå galt og at sikkerr litt humørsvinginger :p
Er 5 +4..såå.d kommer vel sigende etterhvert:p

Hei!
Jeg er 6+4 i følge terminkalkulator :)
Har faktisk besvimt et par ganger i det siste pga lavt blodtrykk og er ellers ganske trøtt o_O

Back
Topp