Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigris! Jeg har hatt nedtelling til uke 13 i en evighet, for da skal jeg til TUL på sykehuset13+0
Vi er likt vi to11+1
Heldig du er som får TUL på sykehuset,de har inne startet med det her. Hadde TUL i uke 10 privat da.Heldigris! Jeg har hatt nedtelling til uke 13 i en evighet, for da skal jeg til TUL på sykehuset
Ser jo ut som et regnestykke det her9+6 (10+1) 10+3
Jeg er 39 år, og alle over 35 får det jo. Hvorvidt de under 35 får det er jo opp til kapasiteten i helsevesenet der de bor. Men jeg ble henvist av legen til TUL privat også da jeg var usikker på siste mens, og vi måtte jo finne ut hvor langt jeg var på vei. Så jeg er vel egentlig heldig sånn sett. Men siden jeg er så gammel tør jeg ikke glede meg eller fortelle det til noen før etter TUL i uke 13 og resultat av NIPT. Det er derfor jeg har nedtelling og det er så viktig for meg.Heldig du er som får TUL på sykehuset,de har inne startet med det her. Hadde TUL i uke 10 privat da.
Den ser jeg. Skal nok bli godt å senke skuldrene litt. Jeg gleder meg veldig til OUL for da ser de om alt har utviklet seg som det skal. Og som bonus får man kanskje vite kjønn.Jeg er 39 år, og alle over 35 får det jo. Hvorvidt de under 35 får det er jo opp til kapasiteten i helsevesenet der de bor. Men jeg ble henvist av legen til TUL privat også da jeg var usikker på siste mens, og vi måtte jo finne ut hvor langt jeg var på vei. Så jeg er vel egentlig heldig sånn sett. Men siden jeg er så gammel tør jeg ikke glede meg eller fortelle det til noen før etter TUL i uke 13 og resultat av NIPT. Det er derfor jeg har nedtelling og det er så viktig for meg.