Hvor langt er du på vei og hvilke symptomer har du?:)

5+5

Jeg spiser vanligvis bare eggerøre når det er jul eller 17 mai. Nå vil jeg ha eggerøre hele tiden. Og salami.
:Heartred eggerøre er livet :Heartred

Igår ble jeg fuktig på hånden da jeg tok av bh for kvelden. Og det var noe blankt som væsket ut av brystvorten :fucyc som en veldig utvannet melisblanding... :fucyc

Ellers føler jeg meg syk.. "du er ikke syk, du er gravid". Vel, jeg føler meg hvertfall ikke frisk!
Husk at salami er fy da. Men det vet du sikkert. ;)
 
Haha ja min også, går og "gjemmer" meg rundt når jeg er ute blant folk, føler meg såååå lite sexy:-//

Jeg gir faktisk blaffen nå, den er kulerund og jeg ser virkelig gravid ut. Nettopp vært i badeparken med toåringen, fikk kommentar på at jeg var så fin gravid… Hun skulle bare visst at det er 99,9% luft :p På jobb derimot holder jeg inne magen alt jeg kan!

Håper du føler deg bedre etterhvert ❤️ Du ser nok helt smashing ut!!
 
Flere som føler at de kveles fordi alt er så varmt og klamt og stramt?

Verste er vel at jeg bare kan glemme å få på meg løse topper i sånt blusestoff. Puppene kommer til å rakne det som er av sømmer... skulle til legen idag, og endte opp med å ta på meg en av t-sjortene mannen har gitt meg fra jobb. Eneste jeg ikke føler meg som ei tjokk ku i.. må innom mamma-avdelingen til h&m tror jeg.
 
5+4. Kvalm av og på hele dagen, sliiiiiiiiten, ligamentsmerter når jeg reiser meg/gjør en brå bevegelse, tørst, tisser mye og trøblete mage. Nesten så jeg misunner de med forstoppelse for her er det å løpe på do minst 10 ganger om dageno_O Craver epler og drikker nesten bare boble med granateple, det drakk jeg veldig lite av før...
 
6+4 - kvalmen har virkelig begynt å komme:hungover:
Og forstoppelse.. Noen tips så skrik ut!
 
6+4 - kvalmen har virkelig begynt å komme:hungover:
Og forstoppelse.. Noen tips så skrik ut!

Laktulose, er effektivt med forstoppelse og kan fint tas når man er gravid. Jeg pleide å blande den ut i ett glass med sterk saft sånn at jeg ikke kjente smaken av den
 
Hadde disse murringene i magen de første ukene, men så forsvant de. Nå er de plutselig tilbake.. 7+3. er de like ufarlige nå som sist?! :nailbiting:
 
4+4, ingen symptomer. Litt murringer av og til! Og litt ømme bryster, men det har jeg egentlig hele tiden:yuck:
 
3+6 - og høy hvilepuls og økt mengde hvit utflod er mine symtpomer :)
 
4+5:love017 Litt ømme pupper, økt utflod og ligamentsmerter. Heldigvis ingen kvalme enda:notworthy
 
4+2:happy: utrolig kvalm, akutt oppkast, oppblåst som fy
 
Back
Topp