Hvor langt er du på vei og hvilke symptomer har du?:)

Førstebebi

Flørter med forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei. Jeg er i uke 5+4 idag, og har veeldig ømme og vonde bryst, mye vondt i magen og i korsryggen. Jeg var mye kvalm i uke 4, men er ikke like kvalm nå i uke 5 faktisk, men kan bli bittelitt kvalm inni mellom.

Jeg er glad jeg har en del symptomer (selv om magesmertene kan gjøre nokså vondt til tider)
for jeg hadde vært ganske bekymra med lite symptomer siden jeg hadde SA sist gang. Er fortsatt bekymret, men bittelitt mindre bekymret med en del symptomer.

Hvilke symptomer har du?:happy:
 
Hei
Jeg er 5+0 og må tisse hele tiden, ømme pupper, murring i magen og sovner lett, har også vært litt svimmel innimellom.
 
Er 6+5 idag. Sykt ømme pupper, såpass at det gjør vondt i dusjen :p Hatt en del murringer i magen og nå de siste dagene er kvalmen kommet for fult :yuck: Ellers er jeg veldig trøtt, men får f***** ikke sove :rolleyes:
 
Trett, kvalm og følelse av å hele tiden være sulten (men alt jeg kommer på av mat gjør meg igjen kvalm..)! 6+2
 
Last edited:
6+0
Murringene har gitt seg, fortsatt ømme bryst og kvalme som kommer og går. Litt bekymret for at symptomene har avtatt noe… :nailbiting:
 
5+1 (5+2 om noen minutter :wacky:)
Tunge og bittelitt ømme pupper og murringer. Blir fort sliten, men det kan ha sammenheng med forkjølelse også. :happy:
 
5+2 her. Kraftig økt luktesans og murringer i magen. Hadde kraftige stikkinger i puppene som aller første tydelige symptom før positiv test, med det har gitt seg nå. :)
 
5+0
Enn så lenge ganske få symptomer her. Litt murringer i magen og ømme bryster :)
 
5+0 her :happy:
Kvalme, murringer og ømme bryst :happy:
 
4 + 4 :)

- Murringer
- Ekstremt tissetrengt, og småøm akkurat som om det er blærebetennelse..
- Strikk-følelse i livmoren, og svært øm..
- Ulvehunger
- Ømme bryst, halvparten av døgnet
- Sover rævdårlig
- Urolige bein
 
5+3
Ganske lite symptomer egentlig. Håper det ikke er et dårlig tegn.
- Litt såre brystvorter, ikke ømme pupper
- Milde murringer ved anstrengelse (type tyngre trening)
- Kvalmebølger hvis jeg blir sulten. Ganske milde
- Litt trøtt
- Oppblåst og litt treg i magen
- Tisser oftere
- Sover dårlig

Mener å huske jeg fikk mer symptomer rundt uke 6-7 sist. Håper egentlig det, for jeg blir litt bekymret av å føle meg såpass bra :rolleyes: Kommer vel til å angre når kvalmen tar seg opp :hilarious:
 
5+3
Ganske lite symptomer egentlig. Håper det ikke er et dårlig tegn.
- Litt såre brystvorter, ikke ømme pupper
- Milde murringer ved anstrengelse (type tyngre trening)
- Kvalmebølger hvis jeg blir sulten. Ganske milde
- Litt trøtt
- Oppblåst og litt treg i magen
- Tisser oftere
- Sover dårlig

Mener å huske jeg fikk mer symptomer rundt uke 6-7 sist. Håper egentlig det, for jeg blir litt bekymret av å føle meg såpass bra :rolleyes: Kommer vel til å angre når kvalmen tar seg opp :hilarious:

Samme her! Alt er så mildt at det kan like gjerne tilskrives at jeg er sliten småbarnsmor. :woot: Men, har disse ligamentstrekkene når jeg reiser meg, litt treg mage enda jeg drikker maaasse og litt uggen på morgenen.:) Har aldri vært særlig plaget med kvalme i mine svangerskap, sist var jeg bare ekstremt trøtt.
 
6+2 i dag og ingen synptomer! De var der et par dager men nå er det helt borte! Litt små nervøs av den grunn men.
 
Føler jeg har symptomer annen hver dag :hilarious: idag var første dag på jobb etter ferien og det har jeg merket. Den verste dagen hittil med tanke på kvalme, og har vært usigelig trøtt. Måtte ta med en lur etter jobb, og det gjør jeg aldri ellers. Håper ikke kvalmen blir verre.. har virkelig ikke lyst på hyperemesis dette svangerskapet også :( er 6+1 idag og har hittil kun kastet opp en gang, og det var for to dager siden.
 
4+0. Jeg er veldig trøtt og emosjonell. Har også begynnende bekkenløsning… I tillegg blir jeg veldig kvalm om jeg er sulten.
 
Er 6+4 idag å jeg har en pupp som er litt «vond» også er jeg kvalm og kaster opp hver morgen! Ganske hormonell i følge samboer :hilarious: er også litt slapp å trøtt!
 
Ca 5+4, svake smerter korsrygg og bekken. Og press i livmoren, kjenner skikkelig fullt ut nedi der :hilarious: tror ikkje det presset kom så tidlig sist.
 
Ca 3+5 idag❤️ Ekstremt trøtt, men sliter med å sove:rolleyes: Veldig god kombo! I tillegg er jeg mye mer sulten enn jeg pleier og kjenner litt nedi der:p
 
Back
Topp