Hvor langt er du på vei og hvilke symptomer har du?:)

er 6+1 trur je i dag:) Har gått konstant kvalm 24/7 i 2-3 uker nå. innimellom så brekker je meg så je kaster opp.:depressed:
ell så har je murring, kjenner at det strekker seg nederst i magen, sover dårlig om nattan, urolige bein, tisser hele tia, oppblåst, Muligens begynnelse på no bekkenløsning, Og gubben mener je er kjempe hormonell (skjønner itte hva han mener:knegg:)
 
5+5 og de siste par dagene har jeg plutselig følt meg veldig gravid. Mye mer kvalm og skikkelig sliten :confused: Føles leeeeenge til uke 12 :arghh:
 
5+1 i dag, veldig ømme bryster!! Mye murringer og stikkinger i livmor, og ganske energiløs hele den siste uken. Jo, også må jeg tisse oftere enn normalt. Så her er det nok av symptomer til å holde meg trygg på at alt går som det skal:angelic::hilarious:
 
5+1 idag. Har endel mensmurring og metallsmak i munnen. Ellers merker jeg ikke så mye ennå:)
 
Første dag med morgenbrekninger (om det er lov å si) :wtf: Er ikke direkte kvalm, men begynner å brekke meg med en gang jeg er i bevegelse. Forsvinner heldigvis når jeg får i meg noe mat! xsmile9
 
5+5 i dag, kjent lite på symptomer har de to siste døgnene brekkt meg på morningen, ellers bra form forutenom murringer og de daglige 50 doturene :happy6
 
6+1.
Symptomene kommer og går litt..
Ømme bryst
Trøtt
Kvalm
Vondt i hodet
Liker plutselig ikke oliven lengre..
 
6+0
Korsryggen er veldig vond
Trøtt
Ømme bryster
Hatt mye mens murringer, men roet seg i dag.
Lite kvalme enda heldigvis
 
6+6. sliter skikkelig på morgenen og formiddagen. Sen ettermiddag har jeg de siste 3 dagene kviknet til og fått i meg mat og drikke, ja til og med litt godteri ;) stor kontrast i forhold til formen min tidligere på dagen. Kastet sikkert opp nærmer 10 ganger fram til klokken 17.00 idag..
 
4+5 nå, mye murringer i magen, veldig oppblåst og tidvis hodepine. Ellers har jeg lite matlyst, craver blomkål og er stuptrøtt hele dagen :hilarious:
 
6+1, første dag på jobb etter ferien og har mye mensmurringer og sovna sent inatt så lurer på hvordan dette skal gå:arghh:
 
Henger langt bak, men eneste symptom jeg har er høy hvilepuls :nailbiting: er 3+4 / 3+5
 
4+6 i dag og alle symptomene er borte føler jeg :nailbiting: Har tidenes oppblåste mage da, ser ut som jeg er 7 mnd gravid :hilarious:
 
4 + 1.

*ømme bryst
* trøtt
* humørsvingninger
*oppblåst
*stikninger i underlivet
* tørr i huden
*tørst
*tisser OFTE !
 
5+5

Jeg spiser vanligvis bare eggerøre når det er jul eller 17 mai. Nå vil jeg ha eggerøre hele tiden. Og salami.
:Heartred eggerøre er livet :Heartred

Igår ble jeg fuktig på hånden da jeg tok av bh for kvelden. Og det var noe blankt som væsket ut av brystvorten :fucyc som en veldig utvannet melisblanding... :fucyc

Ellers føler jeg meg syk.. "du er ikke syk, du er gravid". Vel, jeg føler meg hvertfall ikke frisk!
 
Back
Topp