Hvor langt er du på vei nå og hvordan er formen?

Du finner sikkert hvis du googler. Leste om det i første svangerskap, men det er jo noen år sida nå. Mulig det har kommet oppdatert info :)
Ok, takk for svar:)
 
11+3, kvalmen har kommet litt snikende tilbake, og bekkenet er jævlig! Men ellers ganske ok :)
 
Føler «alle» har masse symptomer. Inntil på torsdag måtte jeg opp på do 1-2 ganger om natten. Nå har det gitt seg. Er litt oppblåst ellers nada ! Vil jo føle noe... :hilarious: er 9+3:)
 
10+3, kvalmen kom tilbake for fullt i helga, og nå har jeg lyst å grave meg ned pga kvalme og trøtthet :dead:
 
Flere som bruker hele dagen på sofaen? Jeg var en liten tur på butikken idag , kaputt etterpå:wtf: kvalm og trøtt :confused:
 
10+1 og er i ganske god form. Jogga til bhg i dag med begge ungene(2 og 4) i vogna fordi vi hadde forsovet oss litt:hilarious: litt uggen på morgenen og blir fortere trøtt på kvelden, opplever at det hjelper å komme seg opp og bevege seg litt for å få kvalmen til å gå ned. :)
 
Jeg er bare mer sulten og sliten. 12+0
 
I følge fastlegen sin beregning på kontrollen i dag er jeg passert 12 uker :)
Blir spennende å se på ultralyd om 8 dager :)
 
12+6 idag, mye bedre i formen en før men kaster opp hvær dag men mindre kvalm
 
Runder 10 fullgåtte uker i morgen og jeg skal ikke klage på formen. Men søvnen derimot :smiley-angry017
Ifm de nattlige tissebesøkene mine, så får jeg for pokker meg ikke sove igjen etterpå. Jeg ligger bare og vrir meg i sengen, gjerne opptil 3 timer av og til. Utrolig frustrerende
 
13 veker og egentlig i god form Trøtt som berre det, men føler eg ikkje har lov til å klage I seng kl.21 hjelper veldig. Har ein del hodepine, men er usikker på om det er stress eller graviditet som er grunnen.
 
13+0

Formen er sakte men sikkert stigende. Kommer meg mer og mer tilbake i trening og mer behjelpelig i hjemmet. Opplever kveldskvalme som kommer når kroppen er sliten og ferdig for dagen, men det er kanskje den greieste tiden. I hvert fall når jeg har gått fra hver dag/hele dagen :)

treningsformen derimot - veldig mye dårligere, men har hørt at å trene som gravid er som å være på høydetrening !
 
10+1. Trodde ikke det var mulig å bli så trøtt. Daglig kvalm jevnt gjennom dagen, men ingen brekninger/oppkast så føler meg utrolig heldig!
Ligamentsmerter hvis jeg hoster eller strekker meg litt fort plutselig, men går over like fort igjen.
Hadde en del maveverk i starten og var redd det skulle bli til kraftige kramper som sist da vi mistet, men det har gitt seg nå så nå håper jeg det går riktig veien!
Er prematur født så krysser fingre for at babyen holder seg inne lengre enn hva jeg gjorde:Heartred
 
Oh hello kvalmen :wideyed:
Der kom den tilbake med et brak gitt...
Rart med de der symptomene som bare forsvinner helt, også kommer de susende tilbake i full fart..
 
Kvalmen har avtatt betraktelig siste uken.. mer småuggen nå. Fremdeles ganske trøtt og behøver å sove litt på dagtid.. må få fingeren ut å bestille tul.
 
10+6 nå

Litt mindre uggen men må allikevel passe på.
Har ikke kastet opp siden onsdag og de siste dagene har vært ganske gode. I går gikk jeg til og med tur. Mye luftsmerter enda dessverre men det og kommer å går.

jeg var så ufattelig kvalm og sliten og kastet masse opp sist svangerskap at dette er nesten ingenting for meg
 
12+5

Er ikke fullt så ekstrem-sulten lenger som første trimester ofte er preget av for min del. Fremdeles raskt sulten etter hvert måltid, men tror det har roet seg bittelitt i alle fall. Får se om vektøkningen roer seg også:)

I dag er ryggen min skikkelig sutrete. Jeg har slitt med korsryggen hvert svangerskap, så håpet jeg klarte å utsette smertene lengst mulig denne gangen med å være veldig bevisst på styrketrening og tøyeøvelser. Håper det bare er midlertidig de smertene i dag, og at de ikke har kommet for å bli resten av svangerskapet. Det er i lengste laget å ha vondt fra nå....
 
12+6

Synes trøttheten kom krypende tilbake igjen jeg.. Sov 9 timer i natt, likevel sovnet jeg på sofaen kl 2030.. Håper energien kommer tilbake, hadde trengt det noen uker med jobb før man mister energien mot slutten igjen!
 
Back
Topp