Hvor langt er du på vei nå og hvordan er formen?

8+1. Formen er veldig varierende. Føler meg fyllesyk hver eneste dag, og blir fort sliten. Kaster ikke opp :)
 
8+4
Formen er helt grei. Er uggen på morgenen og må spise med en gang, ellers spyr jeg. Men er ikke kvalm utenom dette heldigvis! Er veldig sliten på ettermiddagen/kvelden, men ellers er formen veldig grei så jeg føler meg heldig! :)
 
12+5 og formen er ok, bortsett fra trett. Men det kan ha noe med en febersyk ettåring som krever sitt. Ellers har jeg mye kynnere... bekymrer meg litt over det egentlig. Fikk det tidlig første gang jeg var gravid også, men ikke så tidlig som nå. Usikker på om jeg skal kontakte lege, jordmor eller sykehuset.. eller om jeg bare skal stole på at det er helt normalt.
 
8+6 og kvalm hele dagen, ingen matlyst, trøtt og sliten. Håper formen tar seg opp snart.
 
Uke 12+ 3, starter dagen med å kaste opp enda å utover hele dagen:depressed:Har afipran men funker ikke altid
 
Tok phenergan mot kvalmen i går. Den hjalp og jeg følte meg søvnig innimellom. Men da jeg skulle legge meg. Pling våken !!! Djeses
 
12+4 og livredd fordi jeg har klart å glemme meg bort et par ganger og spist ting jeg ikke burde spise!
 
12+4 og livredd fordi jeg har klart å glemme meg bort et par ganger og spist ting jeg ikke burde spise!

Det har nok gått helt fint! Det skal mye til at noe galt skjer selvom det frarådes gravide å spise det. Tror ikke du trenger å bekymre deg :) Jeg tok en neve micropopcorn i går, før jeg kom på at det kan jeg jo egentlig ikke spise. Lot bare være å spise mer og tenkte ikke mer over det :p
 
9+4
Formen er fin! Har ikke vært kvalm en dag, men nedsatt matlyst og litt uggen. Sliten og trøtt, godt å ha en unnskyldning til å hvile litt ekstra. Strekk/murriger som kommer og går. Må på do en gang ila natta.
 
Det har nok gått helt fint! Det skal mye til at noe galt skjer selvom det frarådes gravide å spise det. Tror ikke du trenger å bekymre deg :) Jeg tok en neve micropopcorn i går, før jeg kom på at det kan jeg jo egentlig ikke spise. Lot bare være å spise mer og tenkte ikke mer over det :p

Kan vi ikke spise popcorn?
 
Det har nok gått helt fint! Det skal mye til at noe galt skjer selvom det frarådes gravide å spise det. Tror ikke du trenger å bekymre deg :) Jeg tok en neve micropopcorn i går, før jeg kom på at det kan jeg jo egentlig ikke spise. Lot bare være å spise mer og tenkte ikke mer over det :p
Takk for fine ord :) jeg hadde aldri trodd jeg kom til å være så bekymra, men klarer virkelig å bekymre meg over alt og ingenting nå i graviditeten!
 
Det er noen stoffer i micropopcorn som kan være skadelige for barn og gravide. Ferdig poppa, eller sånn du popper i kjele er ikke farlig :)
Hvor står dette?
 
11+6 og nå merker jeg ingenting. Såklart bekymret igjen da også:angelic::rolleyes::rolleyes:
 
Back
Topp