Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12+4 og livredd fordi jeg har klart å glemme meg bort et par ganger og spist ting jeg ikke burde spise!
Det har nok gått helt fint! Det skal mye til at noe galt skjer selvom det frarådes gravide å spise det. Tror ikke du trenger å bekymre deg Jeg tok en neve micropopcorn i går, før jeg kom på at det kan jeg jo egentlig ikke spise. Lot bare være å spise mer og tenkte ikke mer over det
Kan vi ikke spise popcorn?
Det er noen stoffer i micropopcorn som kan være skadelige for barn og gravide. Ferdig poppa, eller sånn du popper i kjele er ikke farlig
Takk for fine ord jeg hadde aldri trodd jeg kom til å være så bekymra, men klarer virkelig å bekymre meg over alt og ingenting nå i graviditeten!Det har nok gått helt fint! Det skal mye til at noe galt skjer selvom det frarådes gravide å spise det. Tror ikke du trenger å bekymre deg Jeg tok en neve micropopcorn i går, før jeg kom på at det kan jeg jo egentlig ikke spise. Lot bare være å spise mer og tenkte ikke mer over det
Jeg har spist micropopcorn og tror det går helt fintFøler alt er farlig jo
Hvor står dette?Det er noen stoffer i micropopcorn som kan være skadelige for barn og gravide. Ferdig poppa, eller sånn du popper i kjele er ikke farlig
Hvor står dette?