Hvor langt er du på vei idag?

En måned igjen? :D
Ja wiho. Men håper at hun snur seg, ligger i tverrleie nå. Jeg prøvde og småjogge 3 km på mølla i dag i håp om at hun skulle sprette på plass :laughing001 Er nok ikke helt sånn det funker, rumpa stakk ut på siden igår prøvde og massere den oppover :angelic::dead::laughing001 Har virkelig ikke lyst og gå på vending neste uke, hørt det er smertefullt.

Ja wiho. Men håper at hun snur seg, ligger i tverrleie nå. Jeg prøvde og småjogge 3 km på mølla i dag i håp om at hun skulle sprette på plass :laughing001 Er nok ikke helt sånn det funker, rumpa stakk ut på siden igår prøvde og massere den oppover :angelic::dead::laughing001 Har virkelig ikke lyst og gå på vending neste uke, hørt det er smertefullt.
Oja, men fortsatt god tid til å snu seg. Bra at du får oppfølging, og at hun har snudd seg innen neste uke☺️

38+6

Sniker.. jeg var på vending med nr 2, det gikk kjempefint, ingenting å grue seg til :love7

Åhh så bra, alle jeg snakker med sier det er kjempe vondt.
Hmm, så rart. Her hadde baby i tillegg den ene foten litt ned i åpningen så legen måtte inn med hånden sin vaginalt for å lirke den løs. Men alt gikk rolig og fint for seg, ingen vonde minner fra det :)

36+3! :Heartblue trenger tips til hva å gjøre for å få de siste dagen/ukene til fødsel til å gå fortere... gubben skal jobbe 2 uker til så blir ikke å reise noe sted.. sykehus vesken er ferdig pakket, er liksom bare å vaske huset... tips for å sette i gangene noe?? Skal få modnings akupunktur på tirsdag (5/8) sitter mye på yogaball og drikker bringebærblad te

36+3! :Heartblue trenger tips til hva å gjøre for å få de siste dagen/ukene til fødsel til å gå fortere... gubben skal jobbe 2 uker til så blir ikke å reise noe sted.. sykehus vesken er ferdig pakket, er liksom bare å vaske huset... tips for å sette i gangene noe?? Skal få modnings akupunktur på tirsdag (5/8) sitter mye på yogaball og drikker bringebærblad te
For meg fungerer det å ikke tenke over at jeg er gravid typ, leve livet som ‘vanlig’ men legge inn pauser og nødvendige hviler etc. for å ta hensyn til at man er gravid. Går jeg kun rundt og tenker på at det er ni dager til termin, når kommer det til å skje osv. går tiden i sneglefart

Back
Topp