37+0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En måned igjen?36+0
Ja wiho. Men håper at hun snur seg, ligger i tverrleie nå. Jeg prøvde og småjogge 3 km på mølla i dag i håp om at hun skulle sprette på plassEn måned igjen?![]()
Er nok ikke helt sånn det funker, rumpa stakk ut på siden igår prøvde og massere den oppover 

Har virkelig ikke lyst og gå på vending neste uke, hørt det er smertefullt.Oja, men fortsatt god tid til å snu seg. Bra at du får oppfølging, og at hun har snudd seg innen neste ukeJa wiho. Men håper at hun snur seg, ligger i tverrleie nå. Jeg prøvde og småjogge 3 km på mølla i dag i håp om at hun skulle sprette på plassEr nok ikke helt sånn det funker, rumpa stakk ut på siden igår prøvde og massere den oppover
Har virkelig ikke lyst og gå på vending neste uke, hørt det er smertefullt.
Sniker.. jeg var på vending med nr 2, det gikk kjempefint, ingenting å grue seg tilJa wiho. Men håper at hun snur seg, ligger i tverrleie nå. Jeg prøvde og småjogge 3 km på mølla i dag i håp om at hun skulle sprette på plassEr nok ikke helt sånn det funker, rumpa stakk ut på siden igår prøvde og massere den oppover
Har virkelig ikke lyst og gå på vending neste uke, hørt det er smertefullt.

Åhh så bra, alle jeg snakker med sier det er kjempe vondt.Sniker.. jeg var på vending med nr 2, det gikk kjempefint, ingenting å grue seg til![]()
Hmm, så rart. Her hadde baby i tillegg den ene foten litt ned i åpningen så legen måtte inn med hånden sin vaginalt for å lirke den løs. Men alt gikk rolig og fint for seg, ingen vonde minner fra detÅhh så bra, alle jeg snakker med sier det er kjempe vondt.
trenger tips til hva å gjøre for å få de siste dagen/ukene til fødsel til å gå fortere... gubben skal jobbe 2 uker til så blir ikke å reise noe sted.. sykehus vesken er ferdig pakket, er liksom bare å vaske huset... tips for å sette i gangene noe?? Skal få modnings akupunktur på tirsdag (5/8) sitter mye på yogaball og drikker bringebærblad teFor meg fungerer det å ikke tenke over at jeg er gravid typ, leve livet som ‘vanlig’ men legge inn pauser og nødvendige hviler etc. for å ta hensyn til at man er gravid. Går jeg kun rundt og tenker på at det er ni dager til termin, når kommer det til å skje osv. går tiden i sneglefart36+3!trenger tips til hva å gjøre for å få de siste dagen/ukene til fødsel til å gå fortere... gubben skal jobbe 2 uker til så blir ikke å reise noe sted.. sykehus vesken er ferdig pakket, er liksom bare å vaske huset... tips for å sette i gangene noe?? Skal få modnings akupunktur på tirsdag (5/8) sitter mye på yogaball og drikker bringebærblad te