Hvor langt er du på vei idag?

Er satt opp tid til igangsetting på torsdag, men jeg ser i grunn for meg at det kan drøye ut også. Ser ikke bort fra at det kan bli juli-barn, og det så jeg ikke helt for meg når termin var 16. juni
Uff ja, man vet jo aldri! Jeg stressa mye før jeg ble satt i gang og under hele oppholdet. Prøv å slapp av så mye som du kan og se på noe som er morsomt eller gøy :) og trøst deg med at barnet må ut på et tidspunkt;) måtte le når legen min sa at alle babyer kommer ut altså, men det virker jo så fjernt når man er i en slik situasjon.
 
Uff ja, man vet jo aldri! Jeg stressa mye før jeg ble satt i gang og under hele oppholdet. Prøv å slapp av så mye som du kan og se på noe som er morsomt eller gøy :) og trøst deg med at barnet må ut på et tidspunkt;) måtte le når legen min sa at alle babyer kommer ut altså, men det virker jo så fjernt når man er i en slik situasjon.
Det sa ultralydjordmor til meg også på trivselskontroll :hilarious: At de kommer ut!
 
Runda 42 uker, og er på plass for igangsetting.
Bare på 2 små centimeter enda, men det var nok til å gå rett på modningspille uten å bruke kateter først.
Litt letta for den, for da blir det iallefall opptil 24-36 timer mindre venting på at noe kan skje.

Begynner få tilbake troa på junibarn, men noe sier meg at det blir tidligst i morgen
 
Runda 42 uker, og er på plass for igangsetting.
Bare på 2 små centimeter enda, men det var nok til å gå rett på modningspille uten å bruke kateter først.
Litt letta for den, for da blir det iallefall opptil 24-36 timer mindre venting på at noe kan skje.

Begynner få tilbake troa på junibarn, men noe sier meg at det blir tidligst i morgen
Masse lykke til ❤️
 
Runda 42 uker, og er på plass for igangsetting.
Bare på 2 små centimeter enda, men det var nok til å gå rett på modningspille uten å bruke kateter først.
Litt letta for den, for da blir det iallefall opptil 24-36 timer mindre venting på at noe kan skje.

Begynner få tilbake troa på junibarn, men noe sier meg at det blir tidligst i morgen
Jeg er også 42+0 i dag og fikk begynne rett på modningspiller :Heartpink Hvordan går det med deg?
 
Runda 42 uker, og er på plass for igangsetting.
Bare på 2 små centimeter enda, men det var nok til å gå rett på modningspille uten å bruke kateter først.
Litt letta for den, for da blir det iallefall opptil 24-36 timer mindre venting på at noe kan skje.

Begynner få tilbake troa på junibarn, men noe sier meg at det blir tidligst i morgen
Lykke til! :hello2
 
42+en halv evighet, tror det er 42+2 :hilarious:

Dagene går veldig i ett, men lille frøken er fortsatt i magen.
Er på dag 3 med igangsetting, fikk hoppe over ballong og gå rett på piller.

Skal virkelig ikke skremme noen, for ting går veldig fint, men når det hadde gått 28 timer med modningsrier og det begynte ta i mer kapitulerte jeg og ba om epidural for enten ha krefter til siste innspurt - eller for å få sove om det roa seg igjen.
Det ble søvn iallefall :Heartred

Går som sagt veldig fint egentlig. Tar 3 timer av gangen (siden de foretar nye målinger og vurderinger 3 timer etter man er ferdig med forrige runde), og da holder man ut.

Men øyner gode håp for dagen. Er bare 5cm så langt, men nå er vi ferdig med modningspiller, og vil over på å ta vannet i løpet av formiddagen om det ikke skjer noe kjapt før den tid:Heartred

...Jeg sa jo jeg var permanent gravid, haha!
 
42+en halv evighet, tror det er 42+2 :hilarious:

Dagene går veldig i ett, men lille frøken er fortsatt i magen.
Er på dag 3 med igangsetting, fikk hoppe over ballong og gå rett på piller.

Skal virkelig ikke skremme noen, for ting går veldig fint, men når det hadde gått 28 timer med modningsrier og det begynte ta i mer kapitulerte jeg og ba om epidural for enten ha krefter til siste innspurt - eller for å få sove om det roa seg igjen.
Det ble søvn iallefall :Heartred

Går som sagt veldig fint egentlig. Tar 3 timer av gangen (siden de foretar nye målinger og vurderinger 3 timer etter man er ferdig med forrige runde), og da holder man ut.

Men øyner gode håp for dagen. Er bare 5cm så langt, men nå er vi ferdig med modningspiller, og vil over på å ta vannet i løpet av formiddagen om det ikke skjer noe kjapt før den tid:Heartred

...Jeg sa jo jeg var permanent gravid, haha!
Det har gått veldig fort for meg etter vannet enten har gått spontant eller blitt tatt, håper du oppbevarer det samme :Heartred Skjønner du blir sliten av dette, syns du er skikkelig god som holder motet oppe! Hun kommer jo ut til slutt, det er hvertfall sikkert!
 
Back
Topp