Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Uke 42Har fått satt inn ballongkateter, ble sendt hjem. Så da er det bare ventingen igjen!
![]()
Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 42Har fått satt inn ballongkateter, ble sendt hjem. Så da er det bare ventingen igjen!
![]()
Lykke til!Uke 42Har fått satt inn ballongkateter, ble sendt hjem. Så da er det bare ventingen igjen!
![]()
Den siste ventetiden er helt forferdeligEr det bare jeg igjen her nå? Det føles sånn 41+0 i dag. Ble strippet på tirsdag, det skal jeg ikke bli igjen. Overtidskontroll i morgen, jeg vil også møte babyen snart!! Vet det er best at det skjer av seg selv, men the waiting game er tyngre enn jeg trodde, særlig når flere plager bare kommer og kommer.
lykke til på kontroll i morgenLykke til idag41+6. Blir satt igang i morgen dersom ikke noe skjer iløpet av dagen![]()

Hvordan går det med deg?Er det bare jeg igjen her nå? Det føles sånn 41+0 i dag. Ble strippet på tirsdag, det skal jeg ikke bli igjen. Overtidskontroll i morgen, jeg vil også møte babyen snart!! Vet det er best at det skjer av seg selv, men the waiting game er tyngre enn jeg trodde, særlig når flere plager bare kommer og kommer.

Har fått satt i ballong og ble sendt hjem. Har fått korte, intense rier, håper de gjør jobben sånn at ballong faller ut og vi kan komme tilbake i dagHvordan går det med deg?![]()
Lykke tilHar fått satt i ballong og ble sendt hjem. Har fått korte, intense rier, håper de gjør jobben sånn at ballong faller ut og vi kan komme tilbake i dag![]()
Så spennende! Snart er babyen deres herHar fått satt i ballong og ble sendt hjem. Har fått korte, intense rier, håper de gjør jobben sånn at ballong faller ut og vi kan komme tilbake i dag![]()