Hvor langt er du på vei idag?

Usj, da forstår jeg at du er sliten :Heartpink du kan jo oppdatere etter kontrollen? Jeg var på vanlig kontroll i dag og skal på trivselskontroll først på mandag igjen.
Jeg er blitt strippet og er veldig moden. Hun fant minst 3 cm åpning og tøyde meg godt. Tok ctg to ganger fordi babyen var så aktiv :hilarious:
 
38+6 i dag. Ble innlagt på sykehus etter kontroll av høyt blodtrykk og deretter igangsatt med ballong. Hadde 1 cm åpning, men ganske stram livmorhals før ballongen ble satt inn. Tydelig at de smertene jeg har kjent i magen siste dagene, har satt i gang noe modning:smiley-bounce012Har forstått det slik at det kan ta noen dager før fødsel starter, men er helt ufattelig å tenke på at nå er det så kort tid igjen til vi får møte lille gutten vår :Heartblue
 
41+3 :Heartred Holdt på med økende rier siden i går, men ble lagt inn på føden i 8 tiden i dag tidlig. Her blir vi til hun er ute! En lettelse bare det:smiley-ashamed004
Ååh lykke til med innspurten :hello2 :Heartred
 
38+6 i dag. Ble innlagt på sykehus etter kontroll av høyt blodtrykk og deretter igangsatt med ballong. Hadde 1 cm åpning, men ganske stram livmorhals før ballongen ble satt inn. Tydelig at de smertene jeg har kjent i magen siste dagene, har satt i gang noe modning:smiley-bounce012Har forstått det slik at det kan ta noen dager før fødsel starter, men er helt ufattelig å tenke på at nå er det så kort tid igjen til vi får møte lille gutten vår :Heartblue
Lykke til!!
 
Back
Topp