Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trodde jeg var 4+4 når jeg var 4+3 men idag er jeg helt sikker på at vi er 4+5

Den dagen hadde jeg sikkert såpass kontroll at jeg ikke trengte å sjekke med deg, men i dag var jeg usikkerJeg trodde jeg var 4+4 når jeg var 4+3 men idag er jeg helt sikker på at vi er 4+5![]()
Enig i at vi er 4+5 i dag! HahaVet du med sikkerhet når du hadde el? For da kan du regne utifra unnfangelse istedet for mensJeg vet ærlig talt ikke, ifølge syklusene mine siste tiden har de i snitt vært på 23 dager, ifølge babyverden kalkulator skulle jeg da være 5+5, men alle andre kalkulatorer som bruker 28 dager sykluser som standard viser 5+0 så jeg vet ikke helt hva jeg skal regne etter, hadde ikke samme problemet sist, da var syklusene mine på 27 dager og mine beregninger + legenes beregninger var lik. Hører gjerne med dere andre hva dere tenker blir mest riktig.
Nope, har ikke vært planlagt i den grad at jeg har fulgt med på El.Vet du med sikkerhet når du hadde el? For da kan du regne utifra unnfangelse istedet for mens![]()
Så det blir spennende å se da hva som blir videre.Ekstra spennende med ultralyd, da!Nope, har ikke vært planlagt i den grad at jeg har fulgt med på El.Så det blir spennende å se da hva som blir videre.
Sist var det så spott on at terminen ble stående ved alle ultralyder jeg hadde![]()

Bare tre dager etter meg, i morgen er du 4+3 og plutselig er du 5 fullgåtte4+2... Skummelt tidlig enda![]()

Har mista 5+1, eller 5+2 også. Så jeg føler meg så ekstremt på tynn isBare tre dager etter meg, i morgen er du 4+3 og plutselig er du 5 fullgåtte![]()
Dette er terminspiraHar mista 5+1, eller 5+2 også. Så jeg føler meg så ekstremt på tynn is
Men har ett befrukta egg på frys. Men krysser fingra for at jeg slipper og bruke det.

Så gøy at du sniker deg inn4+2... Skummelt tidlig enda![]()
Tenk om aller første forsøk sitter til mål. DET hadde jo vært gull. Kontra første runden.Dette er terminspira![]()
Det er svært forsiktig snikingSå gøy at du sniker deg inn![]()

Veldig forsiktig sniking enda altsåVelkommen inn hit![]()