Ja det er lurt detHmm ja, fordi alt passer bedre med unnfangelsestermin, for meg har jo ikke mensen uteblitt en gang enda egentlig før i morgen.. jeg tenker at det er bedre å bli satt frem enn tilbakeså slipper jeg å komme på TUL for tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er lurt detHmm ja, fordi alt passer bedre med unnfangelsestermin, for meg har jo ikke mensen uteblitt en gang enda egentlig før i morgen.. jeg tenker at det er bedre å bli satt frem enn tilbakeså slipper jeg å komme på TUL for tidlig
Ser at på babyverden sin kalkulator så kan man legge inn siste mens og sykluslengde, og da blir det riktig i forhold til unnfangelse med 34 dager syklusJa det er lurt detblir spennende når vi kommer så langt som til ordinær!
![]()
Så braSer at på babyverden sin kalkulator så kan man legge inn siste mens og sykluslengde, og da blir det riktig i forhold til unnfangelse med 34 dager syklus
Ja da blir jo det lettest!Så brajeg har veldig varierende sykluser, så jeg må bare ta det som er gjennomsnittet
![]()
6 dpo er det tidligste jeg har hørt om