3+4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordmor regner fra første dag i siste mensNå ble jeg foresten veldig usikker haha, hvordan regner dere termindato? Ser at man kan velge å legge ikke inn første dag i siste mens eller unnfangelse.. det blir vell mest nøyaktig å legge inn unnfangelse dersom man vet når EL var? Fordi hvis jeg legger inn etter unnfangelse så er jeg 3+6. hvis jeg legger inn etter første dag i siste mens er jeg 4+2
Jaokei, men jeg vil jo da uansett bli satt tilbake på TUL ?Jordmor regner fra første dag i siste mens![]()
Ja, isåfall blir du satt tilbake hvis det blir tilfelleJaokei, men jeg vil jo da uansett bli satt tilbake på TUL ?
Hmm ja, fordi alt passer bedre med unnfangelsestermin, for meg har jo ikke mensen uteblitt en gang enda egentlig før i morgen.. jeg tenker at det er bedre å bli satt frem enn tilbakeJa, isåfall blir du satt tilbake hvis det blir tilfellemen ikke før ordinær ul . med eldste ble jeg satt tilbake nesten en uke. Med minstemann ble jeg satt tilbake 1 dag bare
mens andre blir satt fram
![]()

så slipper jeg å komme på TUL for tidlig