Hvor langt er du på vei i dag?

Hmm ja, fordi alt passer bedre med unnfangelsestermin, for meg har jo ikke mensen uteblitt en gang enda egentlig før i morgen.. jeg tenker at det er bedre å bli satt frem enn tilbake:hilarious::hilarious: så slipper jeg å komme på TUL for tidlig
Ja det er lurt det :D blir spennende når vi kommer så langt som til ordinær! :D

Ser at på babyverden sin kalkulator så kan man legge inn siste mens og sykluslengde, og da blir det riktig i forhold til unnfangelse med 34 dager syklus
Så bra :) jeg har veldig varierende sykluser, så jeg må bare ta det som er gjennomsnittet :p

3+6. Ikm i dag. Jeg har regnet etter unnfangelse, men er bare 1 dag forskjell for min del :happy:

4+1 :Heartred

Veldig spent på om jeg blir satt frem eller tilbake på TUL 18 februar, for syklusen min har vært litt ustabil de siste mnd. Blir litt overrasket om jeg blir satt tilbake, for jeg fikk svak svak positiv test 7dpo og «tydelig» strek 8 dpo (går ut ifra unnfangelse senest 18 januar). Så om jeg blir satt noen dager tilbake vil jeg jo ha hatt positiv test ekstremt tidlig og det er jo ikke mulig? :laughing002 6 dpo er det tidligste jeg har hørt om

slenger ved bilde av test 7 og 8 dpo. 7 kunne jo eventuelt vært skyggestrek. 6 dpo var blenda

Vedlegg

• 9998773B-CF8D-4C1A-9569-99BD53E960D1.jpeg
    9998773B-CF8D-4C1A-9569-99BD53E960D1.jpeg
    805,8 KB · Visninger: 19
5+4

Back
Topp