Hvor langt er du på vei i dag ? :)

39 +6 :)
 
Termin i dag!!! :) nå har han lurt meg med maserier i mange dager og netter, så nå kan han godt pelle seg ut :)
 
40 + 0 her også. Og veldig klar for at det skjer noe snart...
 
40+2, termin imorgen... Kjeder meg, har ingen vondter og ingen arbeidslyst og altfor mye jeg burde ha gjort;) vil føde NÅ!!! Eller ikveld ihvertfall... Greit å vente med de verste riene til ungene er i seng, hehe...
 
40 +3 termin idag :D
 
Termin idag... Sitter her og griner og synes så fryktelig synd på meg selv! Huset ser bomba ut, jeg orker ingenting, har ikke sovet mer enn 3-4 timer inatt pga intens halsbrann (skal aldri spise sushi så seint på kvelden mer) og får ikke sove nå, har hemoroider og er forstoppet og skjønner ikke hvordan jeg skal kunne presse ut en unge når jeg ikke klarer å presse ut en bæsj engang!!!

Og så kommer den gode mannen hjem og gir meg en klem og sier at "Dette fikser du, kom og ligg litt i armkroken min"❤️
 
Termin idag... Sitter her og griner og synes så fryktelig synd på meg selv! Huset ser bomba ut, jeg orker ingenting, har ikke sovet mer enn 3-4 timer inatt pga intens halsbrann (skal aldri spise sushi så seint på kvelden mer) og får ikke sove nå, har hemoroider og er forstoppet og skjønner ikke hvordan jeg skal kunne presse ut en unge når jeg ikke klarer å presse ut en bæsj engang!!!

Og så kommer den gode mannen hjem og gir meg en klem og sier at "Dette fikser du, kom og ligg litt i armkroken min"❤️

Uff, så trasig. Sender deg en klem. <3
Godt å ha mann som sier sånt, da. :)
 
40 +5 :O så kjedelig å vente, når store bror kom på termin datoen. :/ da regnet jeg liksom med at nr 2 skulle kom før :/ skikkelig luring den jenta her. Utålmodig! ;)
 
Back
Topp