Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg, ikke så ulik situasjon her 41+141+2 i dag. Snart en uke over termin! Holder på å gå på veggene. Har verken ork eller kropp til å gjøre noe ut av dagene
Syns vi skal ha lov å syns synd på oss selv vi får krysse fingrer og tær på at noe skjer i løpet av kort tidFøler med deg, ikke så ulik situasjon her 41+1
Ja, nå føler jeg at jeg har lov til å syns dagene er litt kjipe skjer nok snart med som jeg sa til gubben : det som kommer inn, må ut igjenSyns vi skal ha lov å syns synd på oss selv vi får krysse fingrer og tær på at noe skjer i løpet av kort tid
Jeg har forberedt meg på å gå over40+2 i dag, og jeg som aldri trodde jeg skulle få gå helt til termin!
Jeg har forberedt meg på å gå over
Det er kjedelig det å, når man ikke er forberedtDet gjorde jeg sist og var ikje klar når han kom tre dager før termin. Denne gangen har jeg slitt mye med kynnere og premature rier og må ha tatt det veldig med ro så det ikke skulle bli prematur fødsel. Men etter uke 37 har det roet seg og ser ut til jeg går på overtid allikevel.
Plopp40+1
Ja takk haha!Plopp
Fått overtids kontroll ?Ja takk haha!
Har ikke fått noe tidspunkt enda, annet enn at det antagelig blir neste onsdag. Over en uke til, så håper det skjer noe før detFått overtids kontroll ?
Ja det får vi håpeHar ikke fått noe tidspunkt enda, annet enn at det antagelig blir neste onsdag. Over en uke til, så håper det skjer noe før det