Hvor langt er du på vei i dag ♥️

Så koselig! Gleder meg til jeg skal, men det er leeenge til ☹
Men skal du ikke få sånn senest 1 uke etter at du har tatt kontakt? Synes det var det som sto på helsenorge. Håper tiden går fort fremover :Heartred

Men skal du ikke få sånn senest 1 uke etter at du har tatt kontakt? Synes det var det som sto på helsenorge. Håper tiden går fort fremover :Heartred
Vet ikke, sendte e-post men fikk ikke time før 1.juni på helsestasjonen hos JM. Er sikkert mye press her i Oslo :sick009 men ja, satser på at tiden går fort!

5+2 i følge appen, med foreløpig termin 05.01, men jeg tror at det blir noe senere i januar. Testet positivt på digital i dag hvor det stod 1-2 uker, mens IKM var 25.04. Første barn, men hadde en MA i Mars, så kjenner at jeg er mer nervøs denne gangen :nailbiting: Håper sånn at alt går bra!

Vet ikke, sendte e-post men fikk ikke time før 1.juni på helsestasjonen hos JM. Er sikkert mye press her i Oslo :sick009 men ja, satser på at tiden går fort!
Håper det går fort :D

4+5 og lengter til lørdag og ny uke. Grusomt hvor sakte tiden går, har visst om graviditeten nå i 10 dager, og all fokus og konsentrasjon på andre ting er helt fraværende :(

4+5 og lengter til lørdag og ny uke. Grusomt hvor sakte tiden går, har visst om graviditeten nå i 10 dager, og all fokus og konsentrasjon på andre ting er helt fraværende :(
Jeg har det også slik. Dårlig konsentrasjon fordi alle tankene går til at jeg er gravid. og vil at dagene skal gå fort fort slik at jeg snart er over 12 ukers grensen. Det er to måneder til for min del:nailbiting:

Synes også det går alt for sakte, men ikke så mye man får gjort med. :smiley-ashamed004

Jeg har det også slik. Dårlig konsentrasjon fordi alle tankene går til at jeg er gravid. og vil at dagene skal gå fort fort slik at jeg snart er over 12 ukers grensen. Det er to måneder til for min del:nailbiting:
Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg hvis det skal føles slik i 2 måneder til altså o_O

Synes også det går alt for sakte, men ikke så mye man får gjort med. :smiley-ashamed004
Ingenting man får gjort med det nei dessverre :( Men skulle ønske jeg klarte å ha litt mer fokus på andre ting, spesielt jobb, oppi dette. Akkurat nå skulle jeg nesten ønske at jeg hadde en jobb som krevde mye mer interaksjon med andre. Jeg har en stillesittende kontorjobb hvor mye tid går til selvstendig arbeid, og da er man avhengig av fokus :hilarious:

Ingenting man får gjort med det nei dessverre :( Men skulle ønske jeg klarte å ha litt mer fokus på andre ting, spesielt jobb, oppi dette. Akkurat nå skulle jeg nesten ønske at jeg hadde en jobb som krevde mye mer interaksjon med andre. Jeg har en stillesittende kontorjobb hvor mye tid går til selvstendig arbeid, og da er man avhengig av fokus :hilarious:
Jeg har også en stillesittende kontorjobb med mye selvstendig arbeid. Jeg er utslitt så jeg har bedt om sykemelding for en liten periode, prøve 50% først bare for å komme ovenpå. Kanskje jeg føler at energien kommer litt tilbake :happy:

• Omsorg
Reactions: E96
Akkurat tatt test. En i går med supersvak strek, og en i dag med litt sterkere strek. I følge beregningene er jeg 4+0. ❤️

5+4 i dag, det går så treeeigt :smiley-ashamed004 Gleder meg skikkelig til å være 12 uker og fortelle guttene at de skal bli storebror:Heartred

4+6 og tiden går så sakte :smiley-ashamed004 Skal ta en gåtur i finværet i lunsjen nå, håper det hjelper på både humør og konsentrasjon:hilarious:

4+6 og tiden går så sakte :smiley-ashamed004 Skal ta en gåtur i finværet i lunsjen nå, håper det hjelper på både humør og konsentrasjon:hilarious:
Det hørtes lurt ut! Jeg føler meg nedstemt og ikke helt klart å glede meg sånn ordentlig ennå. Håper det snur snart, for har jo veldig lyst å glede meg over et nytt liv :happy:

4+6 i dag. For meg er det litt surrealistisk enda, så er nesten så at jeg ikke føler at jeg er gravid, og påvirker meg ikke i stor grad enda. Har tatt noen tester, og streket er heldigvis sterkere for hver gang:joyful: Tror kanskje jeg ikke lar meg helt kjenne på gleden fordi det er andre gang jeg er gravid, og første gang endte med MA med store blødninger to måneder i ettertid:rolleyes:

Back
Topp