Men skal du ikke få sånn senest 1 uke etter at du har tatt kontakt? Synes det var det som sto på helsenorge. Håper tiden går fort fremoverSå koselig! Gleder meg til jeg skal, men det er leeenge til ☹
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men skal du ikke få sånn senest 1 uke etter at du har tatt kontakt? Synes det var det som sto på helsenorge. Håper tiden går fort fremoverSå koselig! Gleder meg til jeg skal, men det er leeenge til ☹
Vet ikke, sendte e-post men fikk ikke time før 1.juni på helsestasjonen hos JM. Er sikkert mye press her i Oslo men ja, satser på at tiden går fort!Men skal du ikke få sånn senest 1 uke etter at du har tatt kontakt? Synes det var det som sto på helsenorge. Håper tiden går fort fremover
Håper det går fortVet ikke, sendte e-post men fikk ikke time før 1.juni på helsestasjonen hos JM. Er sikkert mye press her i Oslo men ja, satser på at tiden går fort!
Jeg har det også slik. Dårlig konsentrasjon fordi alle tankene går til at jeg er gravid. og vil at dagene skal gå fort fort slik at jeg snart er over 12 ukers grensen. Det er to måneder til for min del4+5 og lengter til lørdag og ny uke. Grusomt hvor sakte tiden går, har visst om graviditeten nå i 10 dager, og all fokus og konsentrasjon på andre ting er helt fraværende
Synes også det går alt for sakte, men ikke så mye man får gjort med.4+5 og lengter til lørdag og ny uke. Grusomt hvor sakte tiden går, har visst om graviditeten nå i 10 dager, og all fokus og konsentrasjon på andre ting er helt fraværende
Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg hvis det skal føles slik i 2 måneder til altsåJeg har det også slik. Dårlig konsentrasjon fordi alle tankene går til at jeg er gravid. og vil at dagene skal gå fort fort slik at jeg snart er over 12 ukers grensen. Det er to måneder til for min del
Ingenting man får gjort med det nei dessverre Men skulle ønske jeg klarte å ha litt mer fokus på andre ting, spesielt jobb, oppi dette. Akkurat nå skulle jeg nesten ønske at jeg hadde en jobb som krevde mye mer interaksjon med andre. Jeg har en stillesittende kontorjobb hvor mye tid går til selvstendig arbeid, og da er man avhengig av fokusSynes også det går alt for sakte, men ikke så mye man får gjort med.
Jeg har også en stillesittende kontorjobb med mye selvstendig arbeid. Jeg er utslitt så jeg har bedt om sykemelding for en liten periode, prøve 50% først bare for å komme ovenpå. Kanskje jeg føler at energien kommer litt tilbakeIngenting man får gjort med det nei dessverre Men skulle ønske jeg klarte å ha litt mer fokus på andre ting, spesielt jobb, oppi dette. Akkurat nå skulle jeg nesten ønske at jeg hadde en jobb som krevde mye mer interaksjon med andre. Jeg har en stillesittende kontorjobb hvor mye tid går til selvstendig arbeid, og da er man avhengig av fokus
Spennende! Vi er helt likt! 4+0Akkurat tatt test. En i går med supersvak strek, og en i dag med litt sterkere strek. I følge beregningene er jeg 4+0.
Det hørtes lurt ut! Jeg føler meg nedstemt og ikke helt klart å glede meg sånn ordentlig ennå. Håper det snur snart, for har jo veldig lyst å glede meg over et nytt liv4+6 og tiden går så sakte Skal ta en gåtur i finværet i lunsjen nå, håper det hjelper på både humør og konsentrasjon