Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du bestilt tidlig ultralyd privat? Hvor langt på vei er du når du skal dit evt?5+0!
Ganske mye brun utflod, så denne uka kan ikke bli over fort nok! Jeg vil ha svar på om det er liv der eller ikke!
Jeg er også 4+1, i følge min egen beregning om eggløsningfikk gravid 2-3 i går på clearblue!Hei!
Hvor langt er du på vei? Jeg er 4+1 i dag i følge første dag i siste mens
Jeg har 2 Januar hvis alt går etter planJeg håper helt ærlig at jeg går litt over om terminen min blir 5. Januar, så får begge kidsa hver sin bursdag
Jeg ringte helsestasjonen siden jeg ikke har fastlege (nyinnflyttet et sted med fastlegekrise), og fikk time der 10.mai (6+3). De tar jo ikke UL, så har bestilt TUL privat 15.mai (7+1).Har du bestilt tidlig ultralyd privat? Hvor langt på vei er du når du skal dit evt?
Skjønner, det høres ut som at det er verdt et forsøk ja Synes dagene går så langsomt disse første ukene selv. Masse bekymringer og usikkerhet om dette vil gå bra. Og det er ensomt også, når man ikke vil fortelle det til folk så tidlig. Har bestilt time hos fastlegen min 12. mai (5+6), og tenker at det er greit å få snakket med henne såpass tidlig, siden jeg nettopp gikk gjennom en SA, og selvsagt er bekymret…Jeg ringte helsestasjonen siden jeg ikke har fastlege (nyinnflyttet et sted med fastlegekrise), og fikk time der 10.mai (6+3). De tar jo ikke UL, så har bestilt TUL privat 15.mai (7+1).
Meeeeen - jeg vet ikke helt 100% hvor langt jeg er på vei siden jeg ikke har regelmessig mens eller vet når EL var. Så kanskje Jordmor på helsestasjonen kan henvise meg til TUL så jeg slipper å betale selv?
Oh yes, det er en million bekymringer og stress her i gården også.. skjønner godt du er ekstra nervøs grunnet historikken din, men tenk - plutselig går det bra!Skjønner, det høres ut som at det er verdt et forsøk ja Synes dagene går så langsomt disse første ukene selv. Masse bekymringer og usikkerhet om dette vil gå bra. Og det er ensomt også, når man ikke vil fortelle det til folk så tidlig. Har bestilt time hos fastlegen min 12. mai (5+6), og tenker at det er greit å få snakket med henne såpass tidlig, siden jeg nettopp gikk gjennom en SA, og selvsagt er bekymret…
Ja, alle får om en vil, tror det er mellom uke 11-134+2 idag
Har en datter født i 2020, så blir spennende med overgangen til å bli en familie på 4. Er det nå tidlig ultralyd til alle gravide - uavhengig av alder på mor? Noen som er oppdatert? Syns det sto at det skulle gjelde fra 2022 et sted
Bestilte du privat? Jeg skal til JM i morgen og tenkte å ta opp det med ultralyd Dette går nok bra5+0 i dag. Fått time hos jordmor 01.06, men bestilt TUL 23.mai.. er så redd for at noe skal gå galt. Vet det er lite jeg får gjort krysser fingrene for at det går bra med alle oss