Vannlilje01
Flørter med forumet
4+6 i dag hadde 2 sa og ma i fjor så håper spiren sitter nå har et barn fra før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jah, helt enig der! Håper du har fine mennesker rundt deg som du kan dele tankene med!5+0 , og mitt første svangerskap mange tanker og følelser som dukker opp
Vi er akkurat like langt!5+1 her
Jeg også 5+2 idagVi er akkurat like langt!
Jeg også 5+2 idag
Så hyggelig Har begge kommet frem til termin 31.desember?Vi er akkurat like langt!
Ja, eller 1. januar. Det er jo litt vanskelig å vite akkurat når eggløsning var. Men det er enten 31. desember eller 1. januar!Så hyggelig Har begge kommet frem til termin 31.desember?
Jaa samme her, derfor jeg henger litt i begge grupper til jeg eventuelt får ny termin med ultralydJa, eller 1. januar. Det er jo litt vanskelig å vite akkurat når eggløsning var. Men det er enten 31. desember eller 1. januar!
Samme her, men håpet er at det går og holder hele veien4+0 og ny uke Disse første ukene går så sakte synes jeg, og jeg er så redd og bekymret for at det skal gå galt
Enig!Jaa samme her, derfor jeg henger litt i begge grupper til jeg eventuelt får ny termin med ultralyd
Ja, fått termin 31.12 utrolig spennende , men også skummelt mitt første svangerskapSå hyggelig Har begge kommet frem til termin 31.desember?
Samme her, så kjenner på veldig mange forskjellige følelser og mye usikkerhetJa, fått termin 31.12 utrolig spennende , men også skummelt mitt første svangerskap
Vi er flere syns dette er kjempe vanskelig for sitter med mange bekymringer, og i tillegg så har jeg klart å lese inne på det «skumle» nettet, noe jeg absolutt ikke burde ha gjort. Nå skal jeg gudsjelov til min lege på tirsdag , kanskje han kan klare å berolige meg littSamme her, så kjenner på veldig mange forskjellige følelser og mye usikkerhet