Vannlilje01
Flørter med forumet
4+6 i dag
hadde 2 sa og ma i fjor så håper spiren sitter nå
har et barn fra før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jah, helt enig der! Håper du har fine mennesker rundt deg som du kan dele tankene med!5+0 , og mitt første svangerskapmange tanker og følelser som dukker opp

Vi er akkurat like langt!5+1 her![]()
Jeg også 5+2 idagVi er akkurat like langt!
Jeg også 5+2 idag![]()
Så hyggeligVi er akkurat like langt!
Har begge kommet frem til termin 31.desember?Ja, eller 1. januar. Det er jo litt vanskelig å vite akkurat når eggløsning var. Men det er enten 31. desember eller 1. januar!Så hyggeligHar begge kommet frem til termin 31.desember?
Jaa samme her, derfor jeg henger litt i begge grupper til jeg eventuelt får ny termin med ultralydJa, eller 1. januar. Det er jo litt vanskelig å vite akkurat når eggløsning var. Men det er enten 31. desember eller 1. januar!![]()
Samme her, men håpet er at det går og holder hele veien4+0 og ny ukeDisse første ukene går så sakte synes jeg, og jeg er så redd og bekymret for at det skal gå galt
![]()

Enig!Jaa samme her, derfor jeg henger litt i begge grupper til jeg eventuelt får ny termin med ultralyd![]()
Ja, fått termin 31.12Så hyggeligHar begge kommet frem til termin 31.desember?
Samme her, så kjenner på veldig mange forskjellige følelser og mye usikkerhetJa, fått termin 31.12utrolig spennende , men også skummelt mitt første svangerskap

Vi er flere syns dette er kjempe vanskelig for sitter med mange bekymringer, og i tillegg så har jeg klart å lese inne på det «skumle» nettet, noe jeg absolutt ikke burde ha gjort. Nå skal jeg gudsjelov til min lege på tirsdag , kanskje han kan klare å berolige meg littSamme her, så kjenner på veldig mange forskjellige følelser og mye usikkerhet![]()