Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du test fra den dagen. Jeg er egentlig 6+3. var på ul i dag. Så Tom fostersekk. Men om jeg evt ikke var 4+3 men om jeg da var 3+3 så kan det være for tidlig å se foster i uke 5. prøver å ha et håp liksom.3+2Krysser fingre og tær
![]()
Har du test fra den dagen. Jeg er egentlig 6+3. var på ul i dag. Så Tom fostersekk. Men om jeg evt ikke var 4+3 men om jeg da var 3+3 så kan det være for tidlig å se foster i uke 5. prøver å ha et håp liksom.
Har du test fra den dagen. Jeg er egentlig 6+3. var på ul i dag. Så Tom fostersekk. Men om jeg evt ikke var 4+3 men om jeg da var 3+3 så kan det være for tidlig å se foster i uke 5. prøver å ha et håp liksom.
Nei, så trist!Har du test fra den dagen. Jeg er egentlig 6+3. var på ul i dag. Så Tom fostersekk. Men om jeg evt ikke var 4+3 men om jeg da var 3+3 så kan det være for tidlig å se foster i uke 5. prøver å ha et håp liksom.
Håper virkelig de finner ett bankende hjerte om to uker

Hvor lang syklus har du da? På testen din ville jeg heller gjettet 7-8-9 dpo enn en uke senere enn det.Men dpo blir bare 7 dager og får liksom ikke det til å stemme. Men i forhold til mens er det helt feil. Så 5 uker siden den dagen jeg mulig hadde EL. Mens 6+3 i forhold til mensen. Men er bare jeg som over tenker nå for å overbevise meg at alt er i orden om to uker…
Kanskje du har hatt sen EL, og hadde det rundt den 17. des. Det virker mer riktig ifh styrken på streken på den første testen dinEr ikke dpo dager etter eggløsning? Mensen var 23 nov. Jeg trodde ikke jeg hadde eggløsning i des for monitoren gav ikke utslag. Men det som evt kunne være el slim var 17. og positiv test 24
Er dette din første test som du fikk på julaften? Og du hadde siste mens 23/11?Dette er min første test. Om det evt er 1 uke etter det som kunne evt vært el