Hvor langt er du på vei?✨

3+2 :D Krysser fingre og tær :Heartred
Har du test fra den dagen. Jeg er egentlig 6+3. var på ul i dag. Så Tom fostersekk. Men om jeg evt ikke var 4+3 men om jeg da var 3+3 så kan det være for tidlig å se foster i uke 5. prøver å ha et håp liksom.

Har du test fra den dagen. Jeg er egentlig 6+3. var på ul i dag. Så Tom fostersekk. Men om jeg evt ikke var 4+3 men om jeg da var 3+3 så kan det være for tidlig å se foster i uke 5. prøver å ha et håp liksom.

Nei, så trist! :sorry: Håper virkelig de finner ett bankende hjerte om to uker:smiley-angelic001

3+2
1736271299059.jpeg
3+3
1736271330354.jpeg

Hvordan var dine tester?

Her på 10 dpo var jeg 3+3 :Heartred

Vedlegg

• IMG_3834.jpeg
    IMG_3834.jpeg
    542,1 KB · Visninger: 23
Dette er min første test. Om det evt er 1 uke etter det som kunne evt vært el

Vedlegg

• IMG_0100.jpeg
    IMG_0100.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 30
Men dpo blir bare 7 dager og får liksom ikke det til å stemme. Men i forhold til mens er det helt feil. Så 5 uker siden den dagen jeg mulig hadde EL. Mens 6+3 i forhold til mensen. Men er bare jeg som over tenker nå for å overbevise meg at alt er i orden om to uker…

Men dpo blir bare 7 dager og får liksom ikke det til å stemme. Men i forhold til mens er det helt feil. Så 5 uker siden den dagen jeg mulig hadde EL. Mens 6+3 i forhold til mensen. Men er bare jeg som over tenker nå for å overbevise meg at alt er i orden om to uker…
Hvor lang syklus har du da? På testen din ville jeg heller gjettet 7-8-9 dpo enn en uke senere enn det.

Er ikke dpo dager etter eggløsning? Mensen var 23 nov. Jeg trodde ikke jeg hadde eggløsning i des for monitoren gav ikke utslag. Men det som evt kunne være el slim var 17. og positiv test 24

Er ikke dpo dager etter eggløsning? Mensen var 23 nov. Jeg trodde ikke jeg hadde eggløsning i des for monitoren gav ikke utslag. Men det som evt kunne være el slim var 17. og positiv test 24
Kanskje du har hatt sen EL, og hadde det rundt den 17. des. Det virker mer riktig ifh styrken på streken på den første testen din :)

Dette er min første test. Om det evt er 1 uke etter det som kunne evt vært el
Er dette din første test som du fikk på julaften? Og du hadde siste mens 23/11?
Jeg hadde siste mens 25/11 og streken min på julaften var denne:
IMG_2221.jpeg
Jeg hadde eggløsning på syklusdag 13 eller 14, altså 7. eller 8. desember. Jeg tror og håper at du har hatt eggløsning senere enn meg og er kortere på vei enn hvis du regner uker basert på siste mens. Jeg krysser det jeg kan for at du får se et bankende hjerte på neste ultralyd ❤️ ville tippa du var 9-10 dpo på julaften basert på streken din, ergo el 14. eller 15. desember. Håper for deg ❤️

Den rosa fra nå. Røde øverst er fra 5 og nederste er fra i dag tidlig. Og denne staven er fra i morges. Hvor langt kan jeg være på vei da?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Visninger: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    1.021,9 KB · Visninger: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    798,6 KB · Visninger: 10
Disse er tatt fra nyttårsaften til den 5/1

Vedlegg