Hvor langt er du på vei?✨

3+2 :D Krysser fingre og tær :Heartred
Har du test fra den dagen. Jeg er egentlig 6+3. var på ul i dag. Så Tom fostersekk. Men om jeg evt ikke var 4+3 men om jeg da var 3+3 så kan det være for tidlig å se foster i uke 5. prøver å ha et håp liksom.

Har du test fra den dagen. Jeg er egentlig 6+3. var på ul i dag. Så Tom fostersekk. Men om jeg evt ikke var 4+3 men om jeg da var 3+3 så kan det være for tidlig å se foster i uke 5. prøver å ha et håp liksom.

Nei, så trist! :sorry: Håper virkelig de finner ett bankende hjerte om to uker:smiley-angelic001

3+2
1736271299059.jpeg
3+3
1736271330354.jpeg

Hvordan var dine tester?

Dette er min første test. Om det evt er 1 uke etter det som kunne evt vært el

Vedlegg

• IMG_0100.jpeg
    IMG_0100.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 9
Men dpo blir bare 7 dager og får liksom ikke det til å stemme. Men i forhold til mens er det helt feil. Så 5 uker siden den dagen jeg mulig hadde EL. Mens 6+3 i forhold til mensen. Men er bare jeg som over tenker nå for å overbevise meg at alt er i orden om to uker…

Men dpo blir bare 7 dager og får liksom ikke det til å stemme. Men i forhold til mens er det helt feil. Så 5 uker siden den dagen jeg mulig hadde EL. Mens 6+3 i forhold til mensen. Men er bare jeg som over tenker nå for å overbevise meg at alt er i orden om to uker…
Hvor lang syklus har du da? På testen din ville jeg heller gjettet 7-8-9 dpo enn en uke senere enn det.

Back
Topp