Hvor langt er du på veg?

Jeg liker å bruke den som er mest riktig. Irriterte meg grønn i de to første svangerskapene når jeg hele tiden ble flyttet fram slik at termindato var fullstendig umulig mtp når jeg hadde hatt sex (hadde vært bortreist i flere uker før EL). Denne gangen er det IVF, og jeg skal insistere på at termindatoen ikke røres.
Og den mest riktige mener du er beregning fra eggløsning eller? Dette vet jeg jo ikke med sikkerhet når var heller da.:)
I helsevesenet bruker de vel alltid fra første dag i siste mens?

Og den mest riktige mener du er beregning fra eggløsning eller? Dette vet jeg jo ikke med sikkerhet når var heller da.:)
I helsevesenet bruker de vel alltid fra første dag i siste mens?
Hvis man har testet for EL, og det avviker fra menstermin, så ville jeg brukt den ja.

Jeg er rett og slett usikker. MA i slutten av september. Ikke fått mens i det hele tatt. Tro til Gyn for å sjekke om alt var ok etter aborten. Hun sa alt så fint ut og at slinhinnene var litt hovne noe som tydet på at jeh skulle få mens snart. Dette er to uker siden, mensen har uteblitt og i dag var testen positiv 2-3. Skjønner jeg ikke på beregning av termin siden jeg ikke vet første dag for siste mens. Uke 2 og 3 i november hadde vi samleie annenhver dag ca så er vanskelig å vite når befruktningen skjedde. Hva tror dere?

Jeg er rett og slett usikker. MA i slutten av september. Ikke fått mens i det hele tatt. Tro til Gyn for å sjekke om alt var ok etter aborten. Hun sa alt så fint ut og at slinhinnene var litt hovne noe som tydet på at jeh skulle få mens snart. Dette er to uker siden, mensen har uteblitt og i dag var testen positiv 2-3. Skjønner jeg ikke på beregning av termin siden jeg ikke vet første dag for siste mens. Uke 2 og 3 i november hadde vi samleie annenhver dag ca så er vanskelig å vite når befruktningen skjedde. Hva tror dere?
I teorien, med test som viser 2-3, skal du være ca 4+1 til 5+0, dvs befruktning 21-27.november. Kan det passe? Termin er da 17-23.august. Du kan bare velge deg en dag, det blir uansett korrigert ved OUL. :)

Back
Topp