Hvor langt er du på veg?

Jeg så at du hadde 55 dager til 12+0, og jeg har 52 dager til. Men så er du 4+1 og jeg 3+4.

Får ikke dette til å stemme? Hahaha :hilarious: :arghh:

Når har du termin og når hadde du eggløsning?

Jeg hadde fikk positiv el test den 29. november, men tror eggløsning var den 30. november pga symptomer og slikt. Er 11 dpo i dag. Termin 26. august (regner da at svangerskapet varer 40+3 uker).

Jeg så at du hadde 55 dager til 12+0, og jeg har 52 dager til. Men så er du 4+1 og jeg 3+4.

Får ikke dette til å stemme? Hahaha :hilarious: :arghh:

Når har du termin og når hadde du eggløsning?

Jeg hadde fikk positiv el test den 29. november, men tror eggløsning var den 30. november pga symptomer og slikt. Er 11 dpo i dag. Termin 26. august (regner da at svangerskapet varer 40+3 uker).
Falsk eggløsning 26/11 (IVF), termin 22/8.
Jeg var 4+0 i går, altså 8 uker fra 12+0 = 56 dager i går, 55 i dag.
Hvis du er 3+4, så er du vel 56 + 3 dager fra 12+0 = 59. Så gjetter på at du har telt til 11+0?

5+4 om jeg regner fra første dag i siste mens. Men om jeg regner den dagen jeg tror jeg hadde eggløsning( dagen etter jeg fikk positiv eggløsningstest) er jeg bare 5+2.

Hvilken utregning bruker dere?

5+4 om jeg regner fra første dag i siste mens. Men om jeg regner den dagen jeg tror jeg hadde eggløsning( dagen etter jeg fikk positiv eggløsningstest) er jeg bare 5+2.

Hvilken utregning bruker dere?
Jeg liker å bruke den som er mest riktig. Irriterte meg grønn i de to første svangerskapene når jeg hele tiden ble flyttet fram slik at termindato var fullstendig umulig mtp når jeg hadde hatt sex (hadde vært bortreist i flere uker før EL). Denne gangen er det IVF, og jeg skal insistere på at termindatoen ikke røres.

Back
Topp