Hvor langt er du på veg?

Må bare spørre, står ikke du på termin 3.aug? Jeg har 6.aug og er 4+3. Eller regner jeg kanskje helt feil på meg?:hilarious::bag:
Eg har termin 7 august og er bare 4 uker.
 
Eg har termin 7 august og er bare 4 uker.
Jo, ifølge FF er det 3 aug :p men om det stemmer aner jeg ikke :p
789688C2-453E-4C2F-AC5F-9665DC861549.png

Måtte dobbelsjekke på meg nå. Ser appene som preggers osv, bruker enn annen utregningmetode enn babyverden og nhi.:nailbiting: Er vel noen som regner fullgått svangerskap på 40+0, mens helsevesenet regner 40+3, eller husker jeg helt feil fra forrige graviditet kanskje?
 
Akkurat dette syns jeg er vanskelig også. Jeg er 19/20 dpo, men termin er regnet ut fra første dag i siste mens og sykluslengde. Da er jeg beregnet til termin 04. 08 og 4+3 i dag.
Vet du akkurat når el var? da legger du det inn på Babyverden sin terminkalkulator, og skriver isåfall inn dato for el som unngangelse. Vet jo aldri det helt sikkert, men det stemte forrige gang hos meg!
 
Vis vedlegget 393185

Måtte dobbelsjekke på meg nå. Ser appene som preggers osv, bruker enn annen utregningmetode enn babyverden og nhi.:nailbiting: Er vel noen som regner fullgått svangerskap på 40+0, mens helsevesenet regner 40+3, eller husker jeg helt feil fra forrige graviditet kanskje?
Ja på denne fikk eg 4+2.
 
Vet du akkurat når el var? da legger du det inn på Babyverden sin terminkalkulator, og skriver isåfall inn dato for el som unngangelse. Vet jo aldri det helt sikkert, men det stemte forrige gang hos meg!
Nei, jeg vet ikke akkurat, men jeg har for det meste 25-26 syklusdager og jeg var bortreist til og med cd 11 og hadde el på cd 13 sist. Fikk svak positiv test på cd 22, så tviler på at jeg hadde el senere enn cd 13. så da må jeg gå ut i fra første dag i siste mens.

Men uansett så blir jo termin justert ved UL.
 
Nei, jeg vet ikke akkurat, men jeg har for det meste 25-26 syklusdager og jeg var bortreist til og med cd 11 og hadde el på cd 13 sist. Fikk svak positiv test på cd 22, så tviler på at jeg hadde el senere enn cd 13. så da må jeg gå ut i fra første dag i siste mens.

Men uansett så blir jo termin justert ved UL.
Ja eg og har 25 dager. Og tar ut fra siste mens.
 
Back
Topp