Hvor langt er dere kommet i forberedelsene?

Babyshoweren i helgen hjalp på litt[emoji2] Nå har vi også babynest, eventyrbok, hjemehekla vognleke og ranglebamse, masse bleier, flere smekker og et sengesett ekstra, og en hel del søte og praktiske klær[emoji173] Skal få kjøpt stelleveske denne uka, tenker jeg. Og kanskje begynne å vaske litt håndklær, kluter og klær[emoji4]
 
I går fikk vi satt opp vugga i stua! :D [emoji173] Nå må vi bare få satt inn barnesetet i bilen og sette sammen Tripp-trapp-stolen. Og så har jeg kjøpt to laken til krybbe og vugge som er for små, så må handle inn et par stk til :( Og bilstoladapter til den andre bilstolen også siden den stolen jeg egentlig hadde tenkt å bruke mest (vi har to biler og derfor to stoler - arvet/lånt begge to), ikke har base som kan festes med bilbeltet [emoji19] Har ikke Isofix i min bil enda nemlig (skal byttes ut når vi finner en grei bil vi kan kjøpe). Jada, sedlene fortsetter å fly [emoji14]
 
Vi fant forresten også ut i helgen at jaggu hadde bilen til sambo isofix også, så nå slipper vi jaggu å ettermontere det. Var så usikker på akkurat det, om ettermonteringa er like sikker.. Men da slapp vi det[emoji2] Sambo var så bombesikker på at han ikke hadde, og har gått rundt siden vi fikk bilstolen i god tro om det. Så nå i helgen måtte jeg bare for moroskyld stikke fingeren innunder setet og kjenne (at jeg jeg ikke hat gjort det tidligere...), og der var det jaggu to fester gitt[emoji28]
 
Her mangler fortsatt mye...men så går jeg såvidt inn i uke 36 (35+0 idag), så jeg har i teorien goood tid :) Målet denne uken er å få pakket de første tingene i fødebagen, og få kjøpt inn de siste klærne i str 50-56 til småen. Alt må fortsatt vaskes, og jeg må sy trekk til babymadrassen + at babysenga må males et strøk til, men i verste fall så samsover vi bare de første nettene til det er i boks :) Det er ingenting som tyder på at han kommer enda, så jeg smører meg med allslags tålmodighet og prøver å kose meg med forberedelsene.
 
Shit, jeg må vaske og støvsuge bilen innvendig (har hund som røyter... mye [emoji31]) og sette inn bilsetet.
 
Nå er bilen gnikka og vaska innvendig og utvendig, så nå skal vi sette inn bilsete snart også :D
Da er vi ferdige!
 
2 1/2 uke til termin.. Ikke ferdig, men tar det med ro. I dag setter vi bilsetet i bilen. Så mangler vi fortsatt den senga da...:hilarious: +++ i dag bare koser jeg meg. Baker, syr litt og leser. Håper ikke noe skjer riktig enda:hilarious::joyful::happy:
 
Back
Topp