Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Stellebordene står oppe mest fordi vi ikke har noe annet sted å stue det inn [emoji14] Resten er fortsatt pakket bort på roterommet vårt. Vi har bare mindre ting igjen å handle (men det er en goood del mindre ting da [emoji14] ), og jeg holder på med vask og sortering av klærne as we speak. Neste på lista blir å rydde ut av kommoden klærne skal oppi og få et greit system oppi der. Jeg tenker at det kanskje er greit å så smått få ting på plass for min del, for denne kroppen blir IKKE enklere å leve i virker det som [emoji85]
Har kun handlet en ting. Tom 3,5 åringen påpekte at det var på tide at babyen får seg en bamse eller noe. Det gjorde de andre ungene samme dag som OUL.
Har handla det meste, så skulle hun komme nå er ihvertfall det meste i hus Men jeg drøyer litt med å vaske og montere/sette fram pga støv osv. Utrolig hvor mye støv det blir på 2 mnd.
I dag gikk jeg gjennom klær og hadde opptelling, mangler bare noen pysjer. Tok i samme slengen ALT etter storesøster til sortering, hadde en god del. Fikk det i kasser pent stabla på kottet.
Vi mangler fortsatt noen av de større tingene, som seng og stellebord. Tror vi tar oss en tur på IKEA om et par ukers tid Ellers har vi arvet masse klær og fått en del utstyr i hus. Kommer til å sette i gang vaskingen to-tre uker før termin tenker jeg.
Alt står i poser og esker, og mangler fortsatt vogn og Stellebord. 61/2 uke igjen til permisjonstiden begynner. Sparer litt til da, men tenkte egentlig ha det meste i boks til da,så jeg kan lese og kose meg litt de dagene jeg er som størst.
Stellebordet er på plass fordi storebror bruker det. Babyklærne ligger i et skap, ikke sett gjennom og vasket det igjen ennå.
Har ikke gjort noen innkjøp heller, tror vi har det vi trenger.
Må vel kanskje få litt oversikt snart...
Her blir tøyet vasket i skrivende stund. Godt å få det gjort Vi har alt tøy, seng, stellebord osv. etter storesøster. Ny vogn er kjøpt og står på plass ute i ganga. Bare sykehusbagen igjen, men det kan vente en stund til
Stellebord og seng er på plass og montert sidan vi hadde besøk av baby for litt sidan, og vogn står òg klar Mangler bilstol og kle, fått litt her og der men har ikkje oversikt og har ikkje så mykje Skap til å ha klea i mangler òg
Her er kun stellebord på plass. Har ikke stresset noe, før det plutselig slo til denne uken, så nå er det mye som skal fikses ila helgen og de neste ukene.
Vips - så er han plutselig her. Og da kan det være greit å ha ting på plass og i orden! Mannen pusser opp barnerommet nå, og jeg gleder meg til å kunne fylle det med saker til tassen når det er ferdig.
Det meste er på plass pga storesøster bruker det. Har kjøpt bedside crib, men venter med å skru den sammen til det er igjen en måneds tid tenker jeg. Ellers er vel alt på plass bare lagret i boden
Det meste er innkjøpt og babyrommet er sånn nogenlunde i orden nå.
Har ikke vasket og sortert klær, men skal sette igang med det når jeg blir frisk av forkjølelsen jeg har pådratt meg.
Mangler fødebag og amme bh-er, men orker bare ikke tenke på det enda
Idag fikk vi hjem sprinkelsenga som bittelillesøster skal ha etterhvert som babykorga blir for liten
Ellers har vi kjøpt inn litt klær, vaska sengetøy og dyner...
Bilsete, vogn og vippestol er i hus...Mangler stellematte, litt mer klær og bleier
Her er egentlig ingenting og likevel mye klart. Alle klær er nedpakket i esker etter storebror, så de må opp og vaskes. Stellebordet står framme til storebror, men jeg må rydde plass til minstens klær der også. Vogna er i bruk til storebror, mannen holder på å snekre seng til minsten, men vi vet ikke enda hvor vi bor når han kommer, så vi setter den nok ikke opp med det første.
Jeg har heldigvis ikke termin før slutten av april (og mest sannsynlig ikke fødsel før uti mai), så vi har litt tid enda
Det meste av større innkjøp er gjort bortsett fra vogn. Har skrudd sammen det neste, men mangler fortsatt litt. Må sette i gang med valsing av arvet tøy osv snart for å få oversikt over hva vi evt mangler. Vil gjerne ha gjort så mye som mulig nå fordi jeg også kjenner på at det plutselig kan streike for kroppen.. og da er det lettere å tørke litt støv og vaske litt på nytt enn å begynne helt på scratch tror jeg..
Sniker fra mars her. Er nettopp ferdig med alt! Barnerommet er helt ferdig, stellebordet ble satt opp i dag! Alle klær er vasket(siste rest henger for tørk nå)! Halve sykehusbagen er klar da, resterende får jeg pakke litt smått her og der jeg er i uke 36!