Hvor lang ventetid er det på ditt legekontor, for ordinære timer?

Forrige gang eg bestilte time (ein torsdag) presiserte eg at det ikkje hasta. Fekk time mandagen fire dagar etter. Har aldri opplevd lang ventetid. Hastar det har eg alltid fått time på dagen, er fastlegen min vekke får eg komme til ein av dei andre.

Her kan vi fornye resepter på nett. Veldig greit :)
Det skal visst vi også kunne nå med den nye "besøk legen" eller noe sånn på nett og app.

Om det ikke er akutt tar det gjerne 3 - 4 uker før man får time.. Kjempekjedelig å måtte vente så lenge !

Bestiller både vanlige og akutte timer på nett. ØHjelps timer legges ut kl 17 hver dag for dagen etterpå, så dersom barnet mitt blit sykt eller noe ila natten så bestiller jeg til morgenen etter. Syns det er veldig grei ordning som fungerer utrolig bra. Syns det går raskt også med timer som ikke er øhjelp. Glad jeg slipper å henge på telefonen også :)

Bruker appen "Legetime", akkurat nå kan jeg bestille time førstkommende tirsdag. Har jeg blærekatarr kan jeg komme med en urinprøve når jeg vil, få den testet, og hvis utslag kan jeg bare vente en stund så får jeg komme "innimellom". Har også akuttimer man kan bestille samme morgen. Lengste jeg har opplevd av ventetid er vel en drøy uke, da kan jeg evt få time hos en annen lege på samme senter.

Er der oftest når det er noe akutt å da får jeg time på dagen!

Back
Topp