Ikke i bruk
Forumet er livet
Samme her. Eller toppen dagen etterSom regel får jeg på dagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Eller toppen dagen etterSom regel får jeg på dagen![]()
Vi trenger ikke resepttimer, er det medisin vi får fast på fornyes de ved telefonkontakt. (også ting spesialisten har skrevet ut, så lenge det er beskrevet i epikrisen)
Akutttimer får vi nesten uansett når vi ringer, men ikke med selve fastlegen, de har en som "har vakt" i tillegg. Legekontoret vårt er kommunelegekontor og har daglegevakt-ansvar. Funker veldig fint (savner den tiden vi hadde dem på kveldstid også, men det er over, nå er det sykehuset etter 16)
Jeg sjekka nå på nettet og første ledige time for ordinær bestilling er for min fastlege 27 eller 28 mai, altså om en måned. Da kan jeg der velge tidspunkt for timen. Jeg kan alternativt velge en turnuslege og få time 8. mai. Om det haster ("dør av allergi" hadde jeg heller ringt) og da hadde jeg nok fått time hos vakthavende på dagen.
Jeg skal vel ha meg en legetime i juni en gang, men jeg ringer antakelig. timene for juni er ikke lagt ut på nett enda, ser det ut til, og derved var det altså de to dagene i slutten av mai jeg kunne velge i, så løsningen er slett ikke optimal synes jeg.