Hvor lang vei har du til jobb?

Jeg har pendla i 3 år, først 45 min, så 1t og 15 min (på en god dag) og så en time hver vei. Jeg hadde sett for meg at det fint skulle gå greit med lang pendlevei før hun ble født, men nå ønsker jeg noe mye nærmere. Jeg hadde ikke fast og må uansett søke, så skal legge inn høygiret for å finne noe i nærheten!
 
2 min å kjøre til jobb og barnehage, tilsammen ca 10 min.. kunne aldri kjørt 50 min hver dag.
 
Jeg bruker vel ca 45-60 sekunder på å gå til jobb. Tidenes korteste vei til jobb Bor ca rett over gata fra jobben, men det er et stort hus i mellom som gjør at jeg heldigvis slipper å stirre rett inn på jobb når jeg er hjemme
 
Mannan min har 45 min nå. Lite trafikkert så slipper køer. Kunne fått bedre betalt for å jobbe i byen, ca 1t10min men måtte kanskje belaget seg på 20 min kø flere dager. Så da utgikk det.
 
23-30 minutter, alt etter føre. Lite trafikk, men kan påberegne at en tunell plutselig blir stengt; og da tar det ca 10 min lengre.
 
Til vanlig: 20 minutter til, 30 minutter hjem igjen. Sykler begge veier. Nå tar det kanskje ti sekunder til hjemmekontoret.
 
Før permisjon hadde jeg 10 minutter, etter permisjonen blir det en halvtime ca. Arbeidsplassen får nye lokaler.

Synes det er helt innafor ja
 
5 min i bil, og 9 min med el-sykkel. Går på en halvtime.
Synes det er helt perfekt!
 
Ca 20 minutter å kjøre hver vei. Helt perfekt :) får tid til lydbok som av/påkobling hver vei :)
 
Om det treffer med bussbytte i sentrum er det ca 16-17min til jobb. På vei hjem er det alltid kø, så da tar det ca 40min fra jeg går fra jobb, inkl. ett bussbytte og litt venting på Busstasjonen. Jeg pendlet back in the days, skikkelig melkerute med dårlig bussforbindelse og ca 1,5 timer hjem, HATET det og lovet meg selv aldri igjen. Har klart å holde det løftet så langt.
 
Sykkel: 15 min
Kjøre: 10 min
Gå: uaktuelt, ønsker mest mulig tid med ungene
 
20-25min kjøring per vei. Er ikke kollektivtikbud som dekker behovet her ute, og å gå er uaktuelt, da halve strekka med bil er motorvei. Synes alt innenfor en halvtimes kjøring egentlig er helt flott :)
 
Flytter snart og får da 30 min å kjøre
 
10-15 min. helt perfekt. Kunne aldri flytta 50 min unna, det blir for mye reisevei pr dag etter min smak. Godt vi er forskjellige
 
Back
Topp