Hvor lang vei har du til jobb?

Ab95

Blir kjent med forumet
Vi har kjøpt oss hus som krysser av de fleste kriterier på lista, borsett fra reisevei til jobben min. Det er 50 min kjøring hver vei. Så da lurer jeg på hvor lang vei har du til arbeid, og er du fornøyd med det?
 
I utgangspunktet 15-20 min men drar 30-35 min før, likte bedret fjor når jeg hadde 10 min
 
Går dit på under 20 min. Hadde ikke orket nesten to timer med pendling i bil hver dag.
 
Ca 45 min hver vei. Fungerer fint da jeg har mulighet til å overnatte på jobb, jobbe lange vakter når jeg er på jobb og kan ha en del hjemmekontor.
 
5 min å kjøre :) leverer på skolen på veien, så bruker 5/6 min ekstra der med kjøring og levering. Veldig fornøyd med det :)
 
Drar på jobb mandag og kommer hjem fredag, sesongjobb i år bare :p
Når jeg er ferdig utdannet er det snakk om maks 20min hver vei.
 
Har 3min å gå nå, kunne tenkt meg 20-30min å sykle :happy:
Kjørte en time hver vei før, i 3.5år. Det gikk greit, men når livet var tøft, jeg var gravid osv var det tungt, så anbefaler det ikke.
Vi visste hele tiden at jeg kom til å bytte når vi får barn, fordi jeg ikke ønsker å bruke 2timer av dagen min på kjøring når vi har en liten en hjemme.
 
1t og 45min, sånn ca. Hver vei. Ikke spesielt fornøyd med så lang reisevei til jobb. Men heller det enn å være arbeidsledig eller alternativt ikke ha råd til mat fordi boutgiftene blir så store (veldig dyrt å bo nær jobben min).
 
8-10 min hver vei. Naboen har 200 meter til jobben. Litt misunnelig da vi har samme jobb bare forskjellig sted :p
 
12 min kjøring, veldig fornøyd. Håper jeg slipper unna med maks en halvtime når jeg bytter jobb :)
 
Ca 8 km. Nedoverbakke til jobb, så når det er bart ute tar det 13-15 minutt til jobb på sykkel, 22-24 minutt hjem. På vintersykkelen og med snøføre tar det 15-20 minutt til jobb og alt fra 25-50 minutt hjem.
Veldig passe sykkelavstand, fint å få litt trim «gratis», tidsbudsjettet til slikt med småbarn er ikke alltid like romslig.