Hvor lang vei har du til jobb?

Ab95

Blir kjent med forumet
Vi har kjøpt oss hus som krysser av de fleste kriterier på lista, borsett fra reisevei til jobben min. Det er 50 min kjøring hver vei. Så da lurer jeg på hvor lang vei har du til arbeid, og er du fornøyd med det?
 
I utgangspunktet 15-20 min men drar 30-35 min før, likte bedret fjor når jeg hadde 10 min
 
Går dit på under 20 min. Hadde ikke orket nesten to timer med pendling i bil hver dag.
 
Ca 45 min hver vei. Fungerer fint da jeg har mulighet til å overnatte på jobb, jobbe lange vakter når jeg er på jobb og kan ha en del hjemmekontor.
 
5 min å kjøre :) leverer på skolen på veien, så bruker 5/6 min ekstra der med kjøring og levering. Veldig fornøyd med det :)
 
Drar på jobb mandag og kommer hjem fredag, sesongjobb i år bare :p
Når jeg er ferdig utdannet er det snakk om maks 20min hver vei.
 
Har 3min å gå nå, kunne tenkt meg 20-30min å sykle :happy:
Kjørte en time hver vei før, i 3.5år. Det gikk greit, men når livet var tøft, jeg var gravid osv var det tungt, så anbefaler det ikke.
Vi visste hele tiden at jeg kom til å bytte når vi får barn, fordi jeg ikke ønsker å bruke 2timer av dagen min på kjøring når vi har en liten en hjemme.
 
1t og 45min, sånn ca. Hver vei. Ikke spesielt fornøyd med så lang reisevei til jobb. Men heller det enn å være arbeidsledig eller alternativt ikke ha råd til mat fordi boutgiftene blir så store (veldig dyrt å bo nær jobben min).
 
8-10 min hver vei. Naboen har 200 meter til jobben. Litt misunnelig da vi har samme jobb bare forskjellig sted :p
 
12 min kjøring, veldig fornøyd. Håper jeg slipper unna med maks en halvtime når jeg bytter jobb :)
 
Ca 8 km. Nedoverbakke til jobb, så når det er bart ute tar det 13-15 minutt til jobb på sykkel, 22-24 minutt hjem. På vintersykkelen og med snøføre tar det 15-20 minutt til jobb og alt fra 25-50 minutt hjem.
Veldig passe sykkelavstand, fint å få litt trim «gratis», tidsbudsjettet til slikt med småbarn er ikke alltid like romslig.

Hadde 28 km før, da ble der mye bussing og 30-50 min buss hver vei, avhengig av trafikk. Behagelig å småduppe til podcast, men jeg er veldig glad for de ekstra timene i året jeg kan bruke på mer fornuftige ting enn pendling.
 
Å har jeg 1 min å gå, men vi er på boligjakt, så vi får se hva vi ender opp med!
 
hva salgs jobb har du?
Nå jobber jeg i et firma der arbeidssted ikke er fast, så blir mye reising.
Tar en utdanning for å slippe det, for å si det sånn :p
Bare sykt surt at lønna nesten halveres når jeg er ferdig utdannet og skifter yrke
 
Å har jeg 1 min å gå, men vi er på boligjakt, så vi får se hva vi ender opp med!

....og i går kjøpte vi oss hus! Så ender med 15 min buss og noen minutters gange til og fra den. Veldig innafor! Og barnehage på veien til bussen, når den tid kommer :D
 
12 min å gå, men flytter i morgen, da blir det ca. 10 min med bil og til neste år når huset er ferdig bygget blir det 15-20 min med bil. Samboeren har 15 min med sykkel.
 
Back
Topp