Hvor lang vei har du til jobb?

20 min med bil, Det syns jeg er helt topp.
Akkurat nok til at man får litt egentid i bilen:p
Forrige jobb var 1,5t med tog og buss og det ble uaktuelt når vi fikk barn
 
5 min med bil til både jobb og bhg, typ 2 min mellom jobb og bhg :)
 
3-4 minutter å gå. Brukte 2 t om dagen på pendling før jeg byttet jobb. Aldri igjen.
 
20 min med sykkel, under ti med bil :) nå har jeg hjemmekontor og det er helt himmelsk! Får gjort husarbeid i lunsjen og mer tid med ungene :) hadde en time hver vei i bil tidligere, det funket greit - Likte egentlig tiden i bil med morgenradio og kaffen min :happy: det var dog før jeg hadde barn, men dersom far/medmor kan hente/levere så ungene ikke får sååå lange dager ville jeg ikke latt det stoppe meg :)
 
Jeg har 30-40 min med buss + gange. Det er mer enn nok etter at vi fikk barn, skulle helst hatt mindre.

50 min kjøring hadde jeg aldri giddet.
 
Buss: 1time
Gå: 1time
Sykle: 20-40min (nedover-oppover)
Kjøre: 10min

Samboer kjører 40min. Og han er fornøyd med det, mest fordi den arbeidsplassen er mye bedre enn forrige som var 10min på sykkel.
 
Ikke jobb, men studiested. Bruker 2 timer i rushen, nei, ikke fornøyd :p
Hadde 40min til jobb før, det var helt greit
 
Hadde 5 min til jobb, nå blir det 15-20 og sikkert mer om jeg tar bussen etterhvert. Er helt ok, men skulle selvfølgelig heller hatt 5 min :p
 
Det lengste jeg har hatt én vei til jobb i avstand tok 35 minutt effektiv kjøring uten kø. Nå har jeg 1,5 km til jobb og jeg elsker å ikke måtte bruke tid på å komme meg til og fra jobb, jeg får ekstra tid i hverdagen med ungene fordi jeg slipper å ta reisetid inn i hverdagen <3
Mannen jobber derimot 30 minutt hjemmefra uten kø - meeen det er jo kø hver dag så det tar fort over en time eller mer før han er hjemme, og han må reise grytidlig hver morgen. Han trives med det og hører på podcast i bilen osv, men han ser jo selv at det ryker sykt mye tid med ungene i hverdagen. Han kjører kl 05.30 før vi andre står opp og er gjerne ikke hjemme igjen før kl 17. Da er det ikke lenge igjen til ungene sover kl 19...
 
20-25 min. med bil, ca. 55 med offentlig transport - så det blir til at jeg kjører hele året. :oops:
 
uten rush ca 20 minutter. i Rushtiden blir det 1 time +
 
20 min kjøring. Syns det er helt greit å ha den alenetiden på morgenen :p
 
Jeg kjører på 5 minutter, går på 25 minutter :) Veldig fornøyd med det!
 
Kjører så bruker jeg ca 6-7 min.
Går jeg bruker jeg ca 25-30 min:)
 
7 min effektiv kjøretid, ca 12 min fra jeg går ut døra hjemme til jeg er på kontoret, når jeg ikke leverer i barnehagen. :)
 
Back
Topp