Hvor lang tid har du brukt på å bli gravid?

10 år med hormonspiral. Fjerna spiralen 22 september. En blødning(kanskje 2?)...gravid!! Fine kroppen som forstår så godtSmile
 
Ble gravid i pp1 denne gangen ❤️ Ble gravid i pp5 med storebror, så føles litt for godt ut til å være sant. Redd for at det er det og at noe skal gå galt :sorry: Noen som har solskinnshistorier om andre som har vært gravid like mange ganger som de har barn og aldri har opplevd å miste? :angelic:

Jeg har vært gravid 2 ganger og har 2 barn. Aldri mistet og begge satt i pp1.
 
Sluttet på pilla i slutten av september. Ble gravid på første forsøk men endte i sa 2.desember. Ble gravid rett etter det og er nå 6+0 og håper det går bra denne gangen :smiley-angelic001
 
Sluttet på prevensjon i August, utredet for pcos til november, satt på sprøyter for å få frem eggløsning i desember, gubben får vite at han har utrolig dårlig sædkvalitet i desember og vi får beskjed om at vi har liten/ingen sannsynlighet for å få det til selv men siden jeg hadde startet på spøyter så suulle vi gjære færdig kuren med eggløsning sprøyte tilslutt, å dær satt spiren! Vunnet i LOTTO føler vi hvertfall!
 
Vi brukte 4pp :) iallefall sånn ca... Syklusen min var litt skrullete første måneden etter jeg tok ut spiralen :)
 
Brukte over ett år begge de to første gangene, har mest sannsynlig PCO. Andre gangen gikk jeg på medisiner for å få stabile sykluser og for å få eggløsning.

Overraskelsen var stor denne gangen når spiren satt på 2. pp. Men har ikke gått på prevensjon på over 8 år (bare hoppet av i svingen) og gikk ned noen kilo i fjor. Gjerne det har hjulpet på :)å
 
Denne gangen satt spiren på forsøk nr. 4 ved hjelp av eggløsningssprøyte. Begge graviditeten har kommet gått seg til ved hjelp av eggløsningssprøyte. De tre andre forsøkene uten og det gikk ikke.
 
Så mange forskjellige prøvehistorier, ganske sterkt å lese gjennom. Krysser fingrene for oss alle sammen.
Jeg føler meg virkelig takknemlig, har blitt gravid på første forsøk hver gang, og denne gangen uten egentlig å prøve så hardt, mer med en innstilling om at skjer det så skjer det.

Har blitt en del år eldre siden sist jeg var gravid, så hadde regnet med at det kunne ta en stund, men det gjorde det altså ikke. Men har opplevd å miste før så jeg krysser fortsatt fingre og tær.
 
Denne gang var det ikke planlagt, så var ganske overraskende da mensen ikke kom og testen viste positivt.
Første var heller ikke planlagt. Ble gravid 2,5 år etter det, men da mistet jeg to ganger rett etter hverandre. Tok så 1,5år igjen før testen var positiv. Prøvde ikke aktivt, men gikk uten prevensjon hele tiden.
 
Fjernet spiral i Mai, og spiren satt på første forsøk. Mistet i Juli, og har prøvd siden.. En uke etter vi fikk henvisning til gyn for utredning, var testen positiv. 6+0 nå, håper spiren klooorer seg fast ❤️
 
Egentlig ingen tid i det hele tatt :sign17 Han prikket eggløsning etter jul og da satt den.
 
Tok ut spiralen i november, ble gravid i slutten på desember på 2 eggløsning. Har blitt fort gravid alle 4 gangene, og aldri mista. Å krysser fingrene for at jeg slipper å oppleve det!
 
Fjernet spiral 16/12-20, positiv test i starten av januar :D
 
Tok ca 1 år med førstemann :) så gikk det vel ca 5 pp før vi ble gravide igjen, men som mistet.. Så gikk det ca 4.5 mnd før det satt ny spire igjen :Heartred
 
Back
Topp