Jeg har også pco. Får litt færre sjanser da :/
Ja, den evige ventingen på el tar på... men jeg er heldig likevel som får el av meg selv uten medisinering, selvom det ikke er før dag 23-26.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også pco. Får litt færre sjanser da :/
Kjenner igjen det med at det kom brått på selv om man prøver Jeg gikk og ventet på innsett med IVF i januar og vi prøvde bare sånn for ordens skyld, så jeg skvatt litt når jeg testet positivt samme morgen som vi skulle reise av gårde til svigers på juleferieSluttet med pillene i januar, men er litt usikker på hvor mange reelle forsøk vi har hatt. Begge er mye borte på jobb, så er mange mnd det ikke har klaffet med tanke på EL. Kjøpte heller ikke EL tester før nå i november og har hatt litt variabel syklus. Traff tydeligvis denne gangen, kom faktisk litt brått på selv om det er lenge siden vi bestemte oss for å slutte med prevensjon. Utrolig glad, men foreløpig litt i sjokk tror jeg
Kjenner igjen det med at det kom brått på selv om man prøver Jeg gikk og ventet på innsett med IVF i januar og vi prøvde bare sånn for ordens skyld, så jeg skvatt litt når jeg testet positivt samme morgen som vi skulle reise av gårde til svigers på juleferie
Gratulerer til deg også! Det kommet til å bli mange spennende «første gang»-opplevelser fremoverSå fantastisk, gratulerer så mye! Utrolig rar følelse å se en positiv test, jeg er så spent på tiden fremover.