Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er uskyldig blødning på oss beggeJeg har vært så usikker på om jeg skal skrive inn her, siden jeg blør litt.. Men la gå.
Vi har prøvd i over 2 år, kom endelig i gang med IVF, og hadde innsett av egg 10. desember.
Foreløpig tester jeg positivt, noe som jeg aldri har opplevd før
Samtidig er jeg urolig, har blødd litt siden 24 desember, de siste dagene har jeg tørket gammelt blod.
Jeg krysser fortsatt fingrene, både for dere og for meg og håper med hele mitt hjerte at dette går veien
Jeg drev også på i 2+ år på førstemann, og vet hvor tungt det er med alle oppturene og nedturene med IVF. Unner deg så inderlig at spiren sitter nåJeg har vært så usikker på om jeg skal skrive inn her, siden jeg blør litt.. Men la gå.
Vi har prøvd i over 2 år, kom endelig i gang med IVF, og hadde innsett av egg 10. desember.
Foreløpig tester jeg positivt, noe som jeg aldri har opplevd før
Samtidig er jeg urolig, har blødd litt siden 24 desember, de siste dagene har jeg tørket gammelt blod.
Jeg krysser fortsatt fingrene, både for dere og for meg og håper med hele mitt hjerte at dette går veien
Jeg har også pco. Får litt færre sjanser da :/Dette var pp 7 som aktive prøvere, men har vært uten prevensjon siden nr 1 ble født i november 2018.
Har pco og lange sykluser på 40+ dager, så lenge å vente mellom hver mulighet.
Ble gravid i august i pp 4, men mistet bare 5+3.