Hvor lang tid bruker dere på legging?

3-4 timer... Er så lei. Må ammes i søvn, våkner hver time. Nekter å ligge i senga si så han må ligge i vår. Sover med puppen i munnen omtrent hele natta. Bytter bare side :p er jo koselig å samsove men er lei denne nattammingen.
 
Prøv sånn sovepose som festes i madrassen, dere som sliter med at de reiser seg og snur seg! Min roen seg veldig fort i den.
 
Mellom 5-15 minutter her også. Ammer han i søvn da,så det spiller vel en stor rolle her :D
 
3-4 timer... Er så lei. Må ammes i søvn, våkner hver time. Nekter å ligge i senga si så han må ligge i vår. Sover med puppen i munnen omtrent hele natta. Bytter bare side :p er jo koselig å samsove men er lei denne nattammingen.
Sånn var det her også helt til det plutselig snudde for 2-3 uker siden :) nå legger han seg rundt 19 (ammes i søvn) og da kan han våkne 1-2 ganger for å få litt pupp (tar ca 3-5 min før han sovner igjen). Våkner stort sett bare 1 gang og det er rundt kl.23 og den tiden jeg pleier å legge meg,så det passer jo bra for da sover han til 6-7 om morgenen. Krysser fingrene for at det samme skjer hos deg :)
 
Alt fra 1 til 15 min. Sovner raskt :)
Legger henne i senga, så snur hun seg i godstillinga. Av og til må vi sitte ved kanten og stryke litt på henne :)
 
Bruker to timer hver kveld, omtrent. Ammes i søvn, våkner av at jeg legger henne ned, må ammes igjen eller i beste fall strykes på. Og så gjerne tre-fire oppvåkninger på kvelden og natta der hun gjerne må ammes igjen. Jeg er kjempefrustrert og kjempelei, men jeg håper det går seg til snart. Forhåpentlig blir hun mer trygg på pappan sin når han tar over permisjonen, sånn at puppene mine får litt ro på kvelden :)
 
her tar det heldigvis bare noen minutter. Jeg jegger henne, gir henne bamsen og hun hiver seg over den.Så setter jeg med ned på siden og klapper henne og nynger et par tre nattasanger som jeg har sunget til henne siden hun var i magen. Enten sovner hun når jeg synger, ellers sier jeg natta og går. Så jobber hun litt med å legge seg til, også sovner hun.

Hvis hun absolutt ikke finner roen selv, og det tar veeeldig lang tid og vi må inn for å legge henne til flere ganger er det noe annet som plager henne. Noen ganger så enkelt og lite som en rap, eller bare en kos, men det kan også være at hun brygger på en forkjølelse/tenner og lignende. Da er det ikke like enkelt og fikse, og vi bruker laaaang tid.. men det er vel likt for alle :) Om natta ordner hun seg endelig som regel selv. Leter etter smukken, og finner hun den putter hun den inn selv og sover videre. Hvis hun ikke finner den må vi inn og hjelpe, men det er heldigvis sjeldnere og sjeldnere :) Føler oss veldig heldig :)
 
Veldig dumt kanskje,men her ammes hun fortsatt i søvn. Tar ca. et kvarter. :binkybaby
 
Back
Topp