Hvor lang tid bruker dere på legging?

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Føler vi bruker 1-2 timer hver kveld på leggingen :(
Vi må stå over senga, kan ikke sette meg på sengekanten, det er full krise :p

Vi legger henne i sengen 19-19:30 ser på at hun kaver og spreller rundt i senga :p gir flaske, hun kaver litt mer, gnir seg i øynene.... Så kaster hun inn håndklet når øynene nesten faller igjen :p

Hvor lang tid bruker dere?
 
Frem til i går har vi bare lagt henne ned og hun har sovnet innen 5 minutter (sånn har det vært et par mnd)
I går og i dag tok det ca en time, fordi hun har oppdaget at hun kan stå i senga:p ligger og skriker litt når hun blir for sliten til å reise seg opp.

Vi har lagt henne ned igjen når hun reiser seg, og sitter på en stol ved siden av sprinkelsenga.
 
Her styrer vi med legging fra 19-23 sånn ca :p haha
Hadde fire bra kvelder nettopp der han sov fint fra 19.30...men nå er visst luksusen over..
 
Bruker mellom 5-15 minutter :) før brukte vi over 1 time med intens hyling så er veldig deilig :)
 
Ca 1 minutt :) er heldige der, bank i bordet, kryss i taket og alt det der ;)
 
Ca 1 minutt :) er heldige der, bank i bordet, kryss i taket og alt det der ;)

Tror jeg jinxet den, for her har hun sovnet innen 5 min (og følte meg jo veldig heldig) helt til hun oppdaget at hun kunne stå:p haha
 
Er vi heldige, 5 min. Er det tenner eller noe annet på gang, 1 time. Som oftest tar det ca 15 min :)
 
Tror jeg jinxet den, for her har hun sovnet innen 5 min (og følte meg jo veldig heldig) helt til hun oppdaget at hun kunne stå:p haha

Uff! Er livredd for at det plutselig skal snu! Haha.. Blir spennende å se når hun lærer å reise seg opp!
 
Her styrer vi med legging fra 19-23 sånn ca :p haha
Hadde fire bra kvelder nettopp der han sov fint fra 19.30...men nå er visst luksusen over..
Oiii såå lang tid :eek: hoho da skal jeg egentlig ikke klage haha :p

Her så spreller hun så mye. Så fort jeg legger henne ned kaver hun rundt, snur seg over på magen, slår hodet i sprinklene, ja det er ikke måte på :p

Halve leggingen går til å snu henne :p
 
Her må han ammes i søvn (Jaaaaaa vet det er dum uvane :)) men har slitt med sykdom helt siden fødselen, så har ikke hatt ork til å få gjort noe med det enda.
Værste av alt så tar det tid, så våkner ham gjerne 2-3 ganger før han roer seg...
 
Her er han veldig flink, sovner etter rundt 10 min. Han kaver en del uansett hvor trøtt han er, men holder en hånd på rumpen hans så han blir liggende på siden, og stryker han på hodet. Da roer han seg ned, og sovner ganske fort av seg selv etter dette! Men det tok lang tid før vi skjønte hvordan behov han hadde i forhold til soving, spesielt på dagtid! Så det er derfor det nå går strålende, før har vi brukt mye energi! Som sagt hadde jeg prøvd å utsette første dupp og prøvd med en lengre dupp kun på dagen og se :) enten får hun for mye søvn ellers er hun kanskje overtrøtt?
 
Oiii såå lang tid :eek: hoho da skal jeg egentlig ikke klage haha :p

Her så spreller hun så mye. Så fort jeg legger henne ned kaver hun rundt, snur seg over på magen, slår hodet i sprinklene, ja det er ikke måte på :p

Halve leggingen går til å snu henne :p

Her sovner han fint (må ammes i søvn) åsså våkner han etter max 1time for mer mat... Så kan han sove en time til, så er han plutselig lys våken og skal tulle..evt overtrøtt.
Bah! Gleder meg til han kan sovne av seg selv :p
 
Hun våknet faktisk nå. Plutselig stod hun oppreist i senga si.
Hun hadde litt småfeber tidligere i dag, og har nok det nå og:( lurer på om det er fler tenner på gang, for hun har klødd og sikla fælt i det siste.

Sovnet heldigvis fort igjen med puppen
 
Her legger jeg han bare i senga kysser han på hodet og sier natta. Noen ganger har han noen runder rundt i senga før han finner den perfekte stillingen andre ganger sover ham før jeg rekker å gå ut.. hvert veldig heldig med leggingen :)
 
Her sovner han fint (må ammes i søvn) åsså våkner han etter max 1time for mer mat... Så kan han sove en time til, så er han plutselig lys våken og skal tulle..evt overtrøtt.
Bah! Gleder meg til han kan sovne av seg selv :p
Så slitsomt :eek: for deg altså.
Nei jeg prøver å slutte med flaske på natta :p så gir hun så klart flaske en gang på natta, men når hun våkner andre ganger så får hun vann.
 
Så slitsomt :eek: for deg altså.
Nei jeg prøver å slutte med flaske på natta :p så gir hun så klart flaske en gang på natta, men når hun våkner andre ganger så får hun vann.

Ja, ganske slitsomt. Har vært ute av heimen EN kveld siden han kom..
Da var jeg på julebord i 3 timer.. :p haha
Pappan er ikke god nok ennå ;)
Trøster meg med at det går over etterhvert ;)
 
Ja, ganske slitsomt. Har vært ute av heimen EN kveld siden han kom..
Da var jeg på julebord i 3 timer.. :p haha
Pappan er ikke god nok ennå ;)
Trøster meg med at det går over etterhvert ;)
Haha signerer det med at pappa ikke er god nok :p nå er det ekstremt :eek: stakkars han forsøker så godt han kan men nei mamma is stil nr 1 ;)
 
Haha signerer det med at pappa ikke er god nok :p nå er det ekstremt :eek: stakkars han forsøker så godt han kan men nei mamma is stil nr 1 ;)

Hehe! Ja, er vel denne tia de blir ekstra mamma-klengete og :eek:
Her må han ammes i søvn hver kveld da..og der har ikke pappan så mye å bidra med gitt :p
 
Det er ikke lang tid, legger han i senga i soveposen og pakker dyna godt rundt han, legger kosen inntil ansiktet, han sovner stort sett i løpet av noen minutter, maks 10 minutter ❤
 
Back
Topp