Hvor lønner det seg å kjøpe vogn?

Bugaboo damer: ser ut som det er en stor bøyle på alle vognene/ bag delen, er ikke den i veien? går det an og ta den av?
 
Bugaboo damer: ser ut som det er en stor bøyle på alle vognene/ bag delen, er ikke den i veien? går det an og ta den av?
Stemmer. Det er en bumperbar, gull når barnet kommer over i sportsdelen. Jeg bar bagen i denne bøylen, typ om lille sov og vi skulle inn eller noe. Men kan klikkes av ja. Du kan velge om du vil ta den av på den ene siden, eller om du vil ta av på begge sidene og legge den bort :)
 
Noen med erfaring om babyjogger city elite / city mini GT?

Vurderer en av de som eneste vogn, da vi bor i liiiten leilighet så er avhengig av en vogn som kan ta liten plass. + det blir mye bil/fly med all familie spredt rundt i landet :)
 
Vi kjøpte vår Emmaljunga city cross i Sverige og sparte noen tusen på det. Var superfornøyd med vogna. Trilla gjennpm snø, grus, skog og mark uten problemer. Har brukt den MYE til to barn og vilke brukt den igjen, men nå må vi ha tvillingvogn. Regner med at vi ender opp med en ny Emmaljunga
 
å skulle sette seg inn i denne vognjungelen igjen etter å ha vært utenfor er ganske vanskelig synes jeg :knegg:
Det jeg veit er at jeg IKKE orker å bruke like mye penger på vogn som sist, jeg vi ha en duovogn der også sportsvogndelen kan snues MOT meg...
Med snuppa hadde jeg Brio GO og var i grunnen knallfornøyd med den :) Men har britax overtatt den kanskje? Og så ser det ut som den har blitt MYE dyrere...
Og så må den være litt smal...
Vi har en 7 seter Volvo XC90 nå og skal ta i bruk ene bakerste baksetet for å få plass til 4 barn, og dermed blir jo bagasjerommet nesten halvert.. Så vogna må ta liten plass!
 
Noen som vet om det noen gang pleier å være kampanje på bugaboo ? Har helst lyst å kjøpe ny vogn, men duovognen er jo så dyr! :eek:
 
Har aldri sett bugaboo på tilbud. Ikke emmaøjunga heller forsåvidt. Måten å få den billigere er vel å kjøpe brukt :p
 
Back
Topp