Hvor lønner det seg å kjøpe vogn?

lykke_liten

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Til dere som he barn fra før, hvor lønner det seg å kjøpe vogn? Med tanke på pris selvfølgelig.

Jeg syns ikke det ser ut som om det er mye å hente av å kjøpe brukt. Jeg har falt helt pladask for Stokke trailz og SKAL ha den (haha), men de koster jo litt, 11-12 000.
 
Til dere som he barn fra før, hvor lønner det seg å kjøpe vogn? Med tanke på pris selvfølgelig.

Jeg syns ikke det ser ut som om det er mye å hente av å kjøpe brukt. Jeg har falt helt pladask for Stokke trailz og SKAL ha den (haha), men de koster jo litt, 11-12 000.
Samme her! Hvilken farge vil du ha? Jeg står mellom svart og blå.
 
Jeg kjøpte brukt, tenkte først å kjøpe ny men fant drømme vogna helt tilfeldig på finn å fant ut at det ikke kunne skade å dra for å se på den.
Den var veldig lite brukt, eneste som var merkbart brukt på vogna var hjulene, de var bare blitt litt gråere enn svart.
Ellers så ville jeg sett litt rundt på forskjellige nettsider, noen ganger har de jo salg :happy:
 
Jeg kjøpte brukt, tenkte først å kjøpe ny men fant drømme vogna helt tilfeldig på finn å fant ut at det ikke kunne skade å dra for å se på den.
Den var veldig lite brukt, eneste som var merkbart brukt på vogna var hjulene, de var bare blitt litt gråere enn svart.
Ellers så ville jeg sett litt rundt på forskjellige nettsider, noen ganger har de jo salg :happy:

Det er så lite av Stokke trailz på Finn :( og de som ligger der koster typ 10 000, det er jo nesten nypris :eek:
 
Jeg syns det har vært litt å spare på å kjøpe vogn i danmark og sverige. I 2010 kjøpte jeg emmaljunga duo edge på kattis babyshop i strømstad. Sparte noen tusen. Og nå ser jeg at stokke trailz er billigere i danmark enn i norge. Men husk kursen ;-)
 
Jeg syns det har vært litt å spare på å kjøpe vogn i danmark og sverige. I 2010 kjøpte jeg emmaljunga duo edge på kattis babyshop i strømstad. Sparte noen tusen. Og nå ser jeg at stokke trailz er billigere i danmark enn i norge. Men husk kursen ;-)
Men når du bestiller fra Danmark må man jo betale merverdiavgift? Så om vognen koster 8000 i Danmark så må di betale 2000 kr i mva, da er man oppi 10 000 :/
 
Jeg skal kjøpe brukt :p hatt brukt til de to første også :)
 
Jeg kjøpte under en kampanje med 25% på valgfri vare. Fikk da 25% rabatt på Stokke Trailz. Ser at stokke og bugaboo ofte er unntatt de kampanjene nå dessverre, men det kan jo være lurt å melde seg på nyhetsbrevene til de forskjellige barneutstyrskjedene i tilfelle det skulle dukke opp et godt tilbud.
 
Tror nok jeg også kommer til å gå for Stokke Trailz :D Den mørke gråe jeg sikler etter :p Jeg har forstått det sånn at det er sjelden at det er tilbud på Stokke..
 
Ville fulgt godt med nå både kalendertilbud og januartilbud.
Så skal du se det dukker opp litt rabatt, men det er vel sjelden mye på Stokke.
 
Kan jeg bare spørre hva som er så spesielt med stokke trailz? Hehe alle skal ha den jo:p
 
Back
Topp